nedjelja, 26.02.2017.

...ponedjeljak....

onaj osjećaj kad ujutro polako otvaraš oči da vidiš da li si dovoljno dugo spavao


tad shvatiš da nikad nije dovoljno dobro ....i da uvijek može još više i još bolje

...pa se okreneš na drugu stranu i odspavaš još malo....



...a kakvi ste mi Vi u ponedjeljak?




- 22:23 - Gukni ako si faca (6) - #

utorak, 21.02.2017.

...kad te neće...

...na zvuk budilice bilo je točno 06:02... nema veze....mogu odspavat još 10 min .... ne znam kako je to ispalo 40...pa sam, navrat nanos otrčala na posao...

...kad tako ujutro zaspem, jedno sat vremena sam nervozna....iako sam stigla na vrijeme... odmah sam se svojski prihvatila posla.... nemam vremena za dangubit...treba iskoristit nakupljeni adrenalin....

8,17 sati....zvoni mobitel...pozivni Zagreb 01 777 nešto.... previše istih brojeva ukazuju na ozbiljnost poziva
- da li sam dobila obitelj Elice?
- ne! Dobili ste Elicu koja je na radnom mjestu i ne može razgovarat privatno na mobitel
- zar nemate minuticu za ponudu naše tvrtke za uređenje interijera, jer ste izabrani kao dobitnik.....
- NE!


.... kako ju je tek odfrknio netko koga je probudila? ...i kako na mobitel mogu zvat "obitelj"? Zar mobitel nije osobno sredstvo komunikacije? Kad se on izjednačio s kućnim telefonom? Od kad zovu u 8 ujutro? Ili misle da sam penzioner ili misle da možemo pričat na poslu?

.....

... u 10,30 završili smo s jednim poslom, osoba koja je došla zbog toga do Splita, predloži

- hoćemo li što pojest?
- zar ti nije prerano?
- da... u pravu si. Mogao sam otić pogledat nešto za terasu, pa ću se vratit po tebe za na marendu
- dogovoreno!


.... nakon sat vremena došao me kolega pitat dal da mi kupi nešto u dućanu, jer je vidio da ne idem sama van na marendu Zahvalila sam mu se jer imam dogovor.

...već me počelo mantat od gladi....hvatala me slabost i mučnina... kad zazvoni mobitel

- ejjj...šta se radi? Mogla si doć kod mene. Kolača i torti kao u priči! Moje blizanke slave rođendan, a znam da ti to voliš
- jooj nemoj mi o hrani, umirem od gladi
- ajde dođi do Makarske, čekamo te!
- evo krećem...


....hahaha...koji poziv....šta me nije zvao sa manje udaljenosti ako je ozbiljno mislio?

...kad nakon 13 sati zazvoni mobitel

- pa ja sam skroz na tebe zaboravio
- kako si na mene mogao zaboravit? Di baš na mene????
- odveo me put do Dugopolja, automatski sam se popeo na autoput...tek sam se u Tučepima sjetio da nisam jeo i da me ti čekaš da idemo nešto pojest
- dobro je. Sjetio si me se samo nakon sat vremena vožnje


.....

...još jedan poziv bi trebao bit zabilježen na ovom blogu ...

- gospođa Elica, kako je?
- pa moram priznat da mi je mučnina, non stop sam gladna i smantana. Ili sam trudna ili su mi se očale pokvarile!
- a može bit i gripa?
- khm... ne znam
- u svemu tome, ipak je najlakše provjerit vid!


.....


... kod prijateljice na ručku...jadale smo se malo jedna drugoj zbog iscrpljenosti...gripe... prezaposlenosti .... dok mi pogled privlačio jato bijelih golubica... svako malo bi uzela aparat i slikala...onako između ...



... ženskih razgovora...

- tako mi je bilo loše da sam mislila da ću se srušit od gladi, pa sam jela bez prestanka 4 sata..."vrlo damski" sam jela... red mesa...pa masla...pa masla i slanine...pa jaja s pečenicom...pa čokoladu...pa opet maslo ...zapečeni fažol.. voćni jogurt..sira i salame... bananu....i jedva sam se suzdržala da u 8 sati ne idem peć palačinke. Ali sam jako malo pušila
- hahahaha...pa kad bi u svemu tome uspjela zapalit cigaretu? Nego pazi da ne slikaš gdje špoka stakla
- ne brini se. Stakla su ti čista




...toliko čista da se u odrazu vidi svaka točkica moje košulje .... Refleksno sam je poslušala i otvorila prozor. Par slika... jedno 58 kom... a sve su ovakve...čekala bi da jato proleti pokraj mene, a onda bi išla slikat...



...a bili su to prekrasni prizori .... al kad me neće...pa neće... to je jedan od onih dana ... koje treba zapisat da bi se poslije imao čemu smijat

...a sad bi se trebalo namaškarat i izać vani? ...Kome se da poslije ovakvog dana? Možda bi se trebala namaškarat u sebe....



- 18:50 - Gukni ako si faca (2) - #

nedjelja, 12.02.2017.

...frajer....

- cijeli dan samo kupuj, kuhaj, spremaj.... Nemam ništa od života!



- ručak je gotov



- ma pusti me sad s tim na miru!
- neće valjat ako se ohladi
- odoh učinit đir po gradu da vidim koga ima



- najprije ručaj, pa onda učini đir
- ostavi me ženo na miru, sad su svi vanka, dok ručam neće nikog nigdi bit!
- ne možeš vanka gladan!
- nisam gladan! Rekao sam ti shvati više!



- a ja cijeli dan kuham, a on meni tako? Za koga ja to radim? Za koga? Sve ću pobacat!



- imam sad važnijih stvari od tvog ručka! Neću jest dok svi điraju okolo. Ti to ne razumiš!



(jel ovo zgodna mačka išla iza ove živice?)



(da pogledam malo bolje)



( oooo da! Koji dobri bataci...Skuliraj se! Idemo u lov)



- idem mu ga spremit da mu bude toplo kad se vrati




Opaska: uz Svjetski tjedan braka, mali prikaz ljubavi u Malom mistu :-)



- 19:39 - Gukni ako si faca (7) - #

nedjelja, 05.02.2017.

... dom...

....kad je odlazila od kuće... non stop sam joj pokušavala "utirat" stvari... treba li ti ovo? a ono?... tako je to kad se djeca kuće... brinemo se ... pokušavamo ne bit nametljivi....

...tako je ona odselila ima tome 3 mjeseca... kad bi svratila vikendima ili navečeri uvijek je bilo pitanje "hoćeš li pojest? Ima u ledu hrane pa ponesi"

...momak bi je zvao i pitao gdje je...ona je uvijek odgovarala "doma sam!" ...i to je bilo normalno... pa doma je...

....sve dok on nije otišao na put ... tad je moja mama prva počela
- hoće li spavat kod tebe? neće valjda bit sama?

...ma i ja sam to tila pitat, ali se nisam tila nametat ... dok na kraju stvarno jednu večer nisam rekla

- spavaj ovdje!

... ode ona u svoju sobu ...čujem kako zatvara vrata...

...ujutro se budim, vrata od sobe otvorena... nje nema... nema je ni u dnevnom boravku.... a na laptopu poruka...



...otišla je kući? ... onaj osjećaj kad shvatiš da je tvoj ptić narastao i savio svoje gnijezdo negdje drugo....tuga, sreća, ponos sve izmiješano ... njen dom je sad na nekoj drugoj adresi...

- pa dobro kad si otišla?
- noćas u 3!
- zašto?
- nisam mogla spavat, al čim sam legla u svoj krevet, odmah sam zaspala!


...ista mama .... "dom je tamo gdje je sve po mom" ....


- 18:39 - Gukni ako si faca (18) - #

četvrtak, 02.02.2017.

....dovitljivci....

....naš se svit snalazi na raznorazne načine da riješi neki svoj problem... ako je prozor mali, a čarapa puno....povečat će sušilo običnim štapom od metle ili neke bonagracije....



....jednostavno, lako i efikasno....

...ipak, zbunjujuću situaciju možemo vidjeti na sjevernim zidinama Dioklecijanove palače...



...što je pisac htio reći?...pogledajmo pažljivije....



...kabeli od struje iz susjednih kuća provućeni su preko ulice, zatim zaštićeni i ugurani ispod gurle....možda bi to bilo i u redu ....



....da iz zida ne izlaze cijevi za vodu koje idu ravno u uličnu šahtu ....

...dok stojiš tu i promatraš od čega je odvod, lako shvatiš da se ne radi o invetivnosti, već o umjetnosti...



....suživota starog i novog... osuvremenjivanje života u carskoj palači pod zaštitom UNESCO-a... kamen, cijevi i stablo....odličan umjetnički performans ....



...i konačno...kompletan dojam....
headbang


- 19:29 - Gukni ako si faca (5) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>