nedjelja, 01.01.2017.

....došla je i sama....

...mjesecima se razmišlja gdje ćemo na doček! To je najvažnija tema prosinca. Jako je važno dobro odabrat mjesto gdje i skim ćeš biti kad se poklope kazaljke na satu...a ako pogriješiš onda... onda će bit....nemam pojma što... slušat ćeš druge kako se hvale da im je bilo lijepo, a ti nećeš imat što reć, dok drugi prepričavaju svoje dogodovštine kiptit ćeš u sebi što je tebi krenilo sve nizbrdo...

...nisam imala nikakve planove, pa sam još prije par dana krenula na Falši doček Nove....

....Šampanjac smo počeli točit oko 22 sata, Nova je došla 27.12. u 23,59 sati.... a nazdravilo se 28-og u 00,15 min ...

....bio je to super doček.... kažu da sam iskakala "iz paštete" ....



...pjevale smo....smijale se i plesale do besvjesti....

(slike nisu za javnost) ...osim možda ove gdje se vidi kako ljudi čekaju Novu godinu ispod uokvirenih tekstova s mog bloga :-)



...zatim je, u petak, slijedio Prednovogodišnji party .... to se neće računat u doček...i onda glavni događaj na Pjaci.... Doček Nove pod nazivom "Uranila Nova"

...dobar DJ, puno dekora, prekoviše svita.... iako se ne može proć preko Pjace svi su dobro raspoloženi i nikog ne smeta gužva ...slikanje je moguće samo "iz zraka"....





....ruke u zraku....psi u zraku...



...baluni u zraku...., a radili su i topovi za snijeg....



...i ekipa Ispod ure...



... tad je počelo ludilo.... odbrojavanje.... i dok je sat otkucavao 15 sati....tisuće ljudi je čestitalo Novu godinu ... vriska, smijeh, pjesma....

...i ni jedne jedine petarde!....oni koji su se tu došli zabavit nisu smatrali da je zabavno bacanje petarde u mnoštvo....

...bilo je skoro 17 sati kad smo krenili kući na ručak ... koji se skoro pretvorio u večeru... pogledam program...ništa na TV-u...promislim kako ću malo odmorit i otić van...kad odjednom započne "pucnjava" ... čitam status I.K. na Fejsu "Stanje je loše.
Črnomerec i Kustošija već su pali, Vrapče se drži, iako ne znam koliko dugo još. Odstupnica prema Sljemenu polako se zatvara, pucnjava i pojedine detonacije sad se već čuju i u neposrednoj blizini naše kuće. Nadajmo se da će Gajnice pružiti presudan otpor..."

...obučem papuče... upalim youtube... legnem na kauč...ušuškana u toplinu doma... i prepustim se muzici...
...kada je započela sveopća pucnjava i vatromet, znala sam da je došla....čekali je....ili ne...on će opet i uvijek sama doć...

....a kao da je jučer bila 2016-ta ...kad me, dok sam predvodila vlakić na prekrcanoj Pjaci jedan momak uhvatio za ruku i viknuo:

- znao sam da si ti! Samo ti možeš bit lokomotiva u ovakvoj gužvi
(jel to bila pohvala mojoj ludosti i hrabrosti ili je rekao da sam kao buldožder?)

...a dok smo odlazili s Pjace dvije su nas nepoznate gopođe zaustavile
- vi ste ekipa s Ovčica?
- da!
- gdje ste Vi, tu je uvijek zabava
- draga moja. Zabavu nosiš sa sobom. Nije do mjesta, do ljudi je!


....gdje god da bio, s kim god da bio...ako ti je do zabave, zabavit ćeš se....veselje je u nama...



....e pa dragi moji.... budimo pozitivni i veselimo se....






P.S. i da nam svaki dan bude lijep i sunčan kao ovaj danas....



- 18:40 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>