utorak, 23.08.2016.

...nešto nabrzaka ....

....na današnji dan, dok se slavi 25 godina povezivanja svijeta preko interneta, moj blog slavi 11-ti rođendan.... došla sam prije 11 godina, da bi mogla komentirat leptiriće koji su lepršali na blogu od Tril .... zato sam umjesto osobnih podataka, upisala ovo famozno "nešto nabrzaka" ...i nikad zbog toga nisam imala problema....


.... ovo je mjesto gdje smo se smijali, plakali, plesali, zabavljali, žalili, polemizirali, politizirali, veselili, pravili važni, informirali i dezinformirali, ostavljali poruke, razmjenjivali recepte, bavili se humanitarnim radom, obilježavali obljetnice, hvalili se djecom, renovirali kuću, borili se za prava životinja, osnovali tajnu skupinu "ćevaping", pisali putopise, čokoladirali se, bili stosmisleni, plesali, pjevali i nadasve komentirali .... jednom mi je na ulici Brod u boci rekao... "koja ste vi to ekipa! Da napišeš jedno slovo u tekstu skupila bi 100 komentara. Monty Python na blogu!" ... i napišem ja post....pisalo je samo "žnjf" i odmah je počela rasprava ....tako smo, bez čestih druženja, održavali kontakte ....

....tu sam već 10 puta proslavila svoj 13-ti rođendan

...točno se sjećam kad je kupina iz Ivanić Grada postala kupjena u Dubrovniku... pa iako je to bilo prije nekoliko više godina, slikam je i konzumiram svake godine, a ona Vam danas izgleda ovako ... (a moram i ja vodit računa o njenom stanju radi objektivnosti informiranja)



...ima tu još more priča, evo sinoć, npr. umorni klavijaturist (staklenadama.blog) stoji na rivi....ja zaplešem, a on na sav glas vikne u mikrofon "To Elice!" ... čulo ga se preko cijele Rive.... pa su moji prijatelji komentirali "Nisi se ni digla od stola, a već nered i to preko razglasa!"

......ovaj mi je blog omogućio, osim ovih lijepih prijateljstava, koja ne mogu sve ni nabrojat, da budem sveprisutna, svuda rado pozvana, gdje god se pojavim uvijek sam dobrodošla.... i često čujem vesele uzvike sa strane: "evo nam blogerice! Evo Elica!" ... moram reć da sam polaskana, iako stvarno ne zaslužujem takvu pompu, ali mislim da zaslužujem da Kvadrica ministrica uvijek vodi računa da vidim nešto novo, kako bi imala o čemu pisat. ...

...ove godine je Kvadrica imala i reklamaciju na moje pisanje i slikanje!

- uvijek kad praviš ručak za prijateljice staviš stolnjak, nad-stolnjak, duple tanjure, vinske čaše....stol postavljen kao za svatove, a kad sam ja kod tebe daš mi tanjur na goli stol i to je to!
- ali meni je najdraže kad ti dođeš!
- a vidim kako!
- progrinta

...zbog toga sam se ove godine jako potrudila i servirala joj stol prije nego je došla!....



...kakav je show nastao kad je ušla u kuću....ne moram ni govorit! ... (i tek mala opaska za Annabony - ovo nije razlog što smo išle vani jest. Taj dan ju je čekala njena najdraža spiza... eto dokaza da i ja znam kuhat headbang


(koja gnjusna scena na ovom pjatu! ovako pretrpan nije nizakoga, a najmanje za ovaj blog naughty )

...što reći na kraju? ... pa hvala Vam što me trpite!

....sretna nam obljetnica .....





Datum i vrijeme kreiranja bloga:23.08.2005. (21:22)
Ukupno postova:1662
Ukupno komentara ostavljenih na vašem blogu:22907
Prosjek komentara po postu:13.8
Najviše komentara po postu:72



P.S. p.p. (pa zar ovo ne zaslužuje kavicu?)

- 11:13 - Gukni ako si faca (11) - #

<< Arhiva >>