srijeda, 06.11.2013.

....slike jesenje....

jesen je stvarno lijepa i ima prekrasne boje....



...a ja imam novi fotoaparat i ne znam ga namistit na brzo slikavanje.....



....pa snimam lišće posvuda...gdje mi je to moguće...jer ono ne mrda...i stoji na mjestu



...uputstva za upotrebu aparata su najzadnja solucija....tko to još čita....

- jesi li sve slikala što si željela?

...pitali su me oni koji znaju rukovat fotoaparatom....dok smo uživali u ljepotama Slapova Krke



- ma nikako da slikam lišće koje pada
- to ti je lako! Staneš i pričekaš 5 min. Vidiš da pada posvuda....samo odredi mjesto koje želiš...
- al ne ide mi.... slikala sam tonu lišća...




- dođi amo! ajde sad namisti aparat i slikaji!

....stane kraj stabla i počne trest grane....a ja nisam mogla odolit i slikam scenu ....hahahahaha...



- jesi li?
- još samo malo. Čini mi se da nešto pada....


...ma kakvo lišće, on je savršena "meta"... ...



- jesi li?
- ček....evo sad padaju....tresni malo granje....




- jesi li više?
- e sad jesam!


....tko će mu reć da je lišće mutno? Ja ne!

...s lišćem i tako ne bi mogla ništa, ovako imam priču za blog...




PITANJE za one koji me poznaju: Da li ste zadovoljni s tim kako sam provodila vrijeme dok me nije bilo na blogu?


- 10:31 - Gukni ako si faca (4) - #

<< Arhiva >>