lutanja 2

četvrtak, 30.03.2017.

Strah

Vidim u svakoj tvojoj riječi da riječi te je strah. I svaki tvoj korak samo je još jedan korak koji se boji kročiti prema meni. I čini mi se da je moja pjesma kao gavran što se skriva u sjeni. Pjesma je moja ljubavnica kojoj slomio sam srce na dva dijela. Pjesma je ljubavnica koja više me nije htjela.
Vidim u svakoj tvojoj riječi da riječi te je strah. Vidim zbogom. Anđele koji sklopili su svoja krila. Vidim samo ono što nekada si meni bila. Vidim pjesmu. Vidim stih. Tugu što otkida. Vidim da ostao sam s druge strane zida.
Vidim u svakoj tvojoj riječi da riječi te je strah. Strah od tišine koja ostane kad ljubav ode. Strah od prevelike slobode.
Vidim u svakoj tvojoj riječi da riječi te je strah.

30.03.2017. u 12:07 • 11 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.