***povratak ne znači mnogo***

petak, 26.03.2010.

Dugo ti nisam pisala.
Nisam znala kako.
Nisam znala šta.
Nisam znala da li bi te uopće zanimalo što se ovdije događa.

Od kuda da počnem?

Danas je pomalo prohladno, oblačno, a ja sam sa prozora sobe gledala na glavnu cestu, šareno mnoštvo što se ubrzano giba.
I pomalo veselo stupila sam na ulicu, sa glazbom u ušima i naočalama u torbi, nikada neznaš, možda ti zatrebaju.
Šetala sam preko mosta, znaš, onoga maloga kojeg smo uvijek gledali u daljini.
Šetala sam besciljno centrom,
Kupila sam sladoled.
Krenula sm kući.
I nisam ni shvatila da idem onim dužim putem dok nisam došla u tvoj kvart.
Stala sam na cesti i gledala u tvoje prozore.
Sigurno sam izgledala čudno.

Promijenila se boja zidova.
Promijenile su se i slike na njima.

Nego, pišem jer sam ti htijela reći da na onome tvome mijestu za stolom sada sijedi mala plava dijevojčica.
Smije se glasno.
Ima predivan osmijeh.
I veliku zelenu špangicu u kosi.
I malu plišanu žabu u ruci.

I nisam mogla maknuti pogled sa nje.
I falile su mi u tom trenutku tvoje oči.
Osmijeh.
I šampon što miriše na mango.

Neću te pitati kako si.
Neću ti reći ni da mi pišeš.
A ako dobiješ želju, nemoj, molim te.

Za kraj postaviti ću ti samo retoričko pitanje.
Onako,kao starome znancu u prolazu.
Bez pozdrava.
Bez zagrljaja.
Bez stiska ruke.
Onako,pomalo nevažno.

Kako je u Amsterdamu?

26.03.2010. u 19:16 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2015 (1)
Siječanj 2011 (1)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''Ipak se borim, ipak se nadam....sve manje letim, a sve više padam...I sve su jače ruke što me vuku dnu...''


"Zapamti naše uspomene, no nemoj se bojati stvarati i nove..."


"Istina je kao nebo, a misao je kao oblak. Istina je tamo negdje gdje se mašta i realnost dodiruju, ali se nikada ne razumiju."


"... moći zagrliti onoga koga voliš, kad god poželiš- to je luksuz..."

***gdije ja najčešće klikam***

**Djevojče sa predivnim osomijehom i maslačkom u rukama**
**Dječak s šestarom na četri rijeke**
**Svojim krilima uvijek mi izmami osmijeh**
**Jedna jako draga provincijalka**
**Last man standing i to sa cvijećem =o)**
**Njena zona svidjela mi se na prvo čitanje**
**mary ima zidove**
**marisi**
**bookeray**
**njegov svijet**

Mario Andretti:
Ako vam se čini da sve držite pod kontrolom, znači da ne idete dovoljno brzo.



J.R.Tolkien:
Nisu svi koji lutaju izgubljeni.





"Hold on, hold on, my brother.
My sister, hold on tight.
I finally got my orders.
I’ll be marching through the morning,
Marching through the night,
Moving cross the borders
Of My Secret Life...."


ovdije možete doći do mene:
elusive@net.hr