***povratak ne znači mnogo***

utorak, 17.03.2009.

Herojka ?? ulice???

Uvijek sam želio biti heroj
Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
Želio sam biti heroj, heroj ulice
Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.


Poneka se nađeš u razmišljanju nije li sve što si do sada radio bilo uzalud...
Nekako, danas ni sreća nije više ono što je nekada bila...
Danas je sreća neko isprazno smiješkanje, i poneki zalutali zagrljaj...
Pusto gledanje u onoga koji sijedi preko puta tebe i nerazumije te, a ti mu se i dalje smiješkaš... Uzaludno...

Uvijek sam sanjao da sam ja heroj ulice
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet
Uvijek sam sanjao da sam ja heroj ulice
Koji će promijeniti baš čitavi svijet.


I zapitaš se vijeruješ li još u iste stvari kao nekada... Dali se boriš za iste stvari kao nekada? I dali si snovi koje si jednom davno sanjala još uvijek tu? I ne nalaziš odgovor...
I pitaš se dali si zbilja zaboravila pronaći smisao... I dali si postala kao svi drugi...
Dali je vrijeme da svoje tirkizne starke i žute balerinke obijesiš o klin i pridružiš se svima ostalima??

Prisiljen da razmišljam, ja shvatio sam sve
Nisam rođen da budem heroj


Shvatiš da pisanje ne nalazi put do pravih stvari i da ponekad nije dovoljno da budeš pošten i igraš po pravilima.
Možda je vrijema da olovku isto obijesim o klin, jer posljednje vrijeme što god napišem, spremim ili obrišem...

Uvijek sam želio biti heroj
Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
Želio sam biti heroj ulice
Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.


Da je neko drugo vrijeme...

17.03.2009. u 20:21 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2015 (1)
Siječanj 2011 (1)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''Ipak se borim, ipak se nadam....sve manje letim, a sve više padam...I sve su jače ruke što me vuku dnu...''


"Zapamti naše uspomene, no nemoj se bojati stvarati i nove..."


"Istina je kao nebo, a misao je kao oblak. Istina je tamo negdje gdje se mašta i realnost dodiruju, ali se nikada ne razumiju."


"... moći zagrliti onoga koga voliš, kad god poželiš- to je luksuz..."

***gdije ja najčešće klikam***

**Djevojče sa predivnim osomijehom i maslačkom u rukama**
**Dječak s šestarom na četri rijeke**
**Svojim krilima uvijek mi izmami osmijeh**
**Jedna jako draga provincijalka**
**Last man standing i to sa cvijećem =o)**
**Njena zona svidjela mi se na prvo čitanje**
**mary ima zidove**
**marisi**
**bookeray**
**njegov svijet**

Mario Andretti:
Ako vam se čini da sve držite pod kontrolom, znači da ne idete dovoljno brzo.



J.R.Tolkien:
Nisu svi koji lutaju izgubljeni.





"Hold on, hold on, my brother.
My sister, hold on tight.
I finally got my orders.
I’ll be marching through the morning,
Marching through the night,
Moving cross the borders
Of My Secret Life...."


ovdije možete doći do mene:
elusive@net.hr