***povratak ne znači mnogo***

ponedjeljak, 17.03.2008.

***HM***

Danas sam pomalo nesretna…
Nesretna da osjećam onaj neki tupi pritisak u prsima i grlu… Danas mi čak ni čokolada nije pomogla, a kad meni čokolada ne pomogne, onda je to zbilja ozbiljno...

Is it getting better
Or do you feel the same
Will it make it easier on you
Now you got someone to blame


Uvijek sam znala da postoje ljudi koji duboko u sebi nemaju ništa osim ljubavi za sebe i osjećaja za samo svoje boli… Ali uvijek sam mislila da takvi ljudi ne okružuju mene…
Nisam uvijek bila najbolja osoba, i nisam uvijek ja bila ona koja je zaslužila povale, ali uvijek sam se trudila i pružala ruke onima koji su padali…

Did I disappoint you
Or leave a bad taste in your mouth
You act like you never had love
And you want me to go without


Ali noćas se osjećam potpuno sama… Noćas mi fali moj najbolji prijatelj… Fali mi njegov osmijeh i njegove ruke… Jer on bi nabacio neki komentar u svom stilu, nasmijao me i zagrlio… Onda bi vjerojatno spekao palačinke i gledali bi neku jako glupu komediju, toliko glupu da ti sve postaje smiješno… Postane ti smiješna ružna, žuta, plišana trenerka koju glumac nosi, smiješ se hladnoj pici koja se svija na ekranu, čak se smiješ sivim kupovnim kolicima koja nemaju ručku…
I vjerujem, osjećala bi se bolje…
I ima dana kada se volim glasno smijati, kada volim nebo, miris limuna i okus tople crne kave u ustima… A ima dana kada volim šutjeti, samo promatrati oko sebe, bez ikakve pretjerane konverzacije, dana kad ne volim da me se pitaju gluposti i ima dana kad ne volim da me se uopće nešto pita…

Did I ask too much
More than a lot
You gave me nothing
Now it's all I got
We're one but we're not the same
We hurt each other, then we do it again



Komplicirana sam ja…
Ne uvijek, ali jesam…
U biti, u principu, ja sam jedan veliki optimist i jednostavni mali čovječuljak… Jer sve mi se vidi na licu…. I ako me želiš zapravo upoznati, jedino što moraš napraviti je pogledati mi u oči, i sve ćeš doznati….

Možda sam ja samo jedna mlada žena čiji se život sastoji od dobrih i loših dana, skoro da su tu negdje u ravnopravnom odnosu…
I ništa mi ne preostaje danas… Nego da vjerujem… Jer ponekad je vjera jedino što mi ostaje.

You got to do what you should
One life with each other
Sisters, brothers
One life but we're not the same
We get to carry each other, carry each other

17.03.2008. u 00:16 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2015 (1)
Siječanj 2011 (1)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''Ipak se borim, ipak se nadam....sve manje letim, a sve više padam...I sve su jače ruke što me vuku dnu...''


"Zapamti naše uspomene, no nemoj se bojati stvarati i nove..."


"Istina je kao nebo, a misao je kao oblak. Istina je tamo negdje gdje se mašta i realnost dodiruju, ali se nikada ne razumiju."


"... moći zagrliti onoga koga voliš, kad god poželiš- to je luksuz..."

***gdije ja najčešće klikam***

**Djevojče sa predivnim osomijehom i maslačkom u rukama**
**Dječak s šestarom na četri rijeke**
**Svojim krilima uvijek mi izmami osmijeh**
**Jedna jako draga provincijalka**
**Last man standing i to sa cvijećem =o)**
**Njena zona svidjela mi se na prvo čitanje**
**mary ima zidove**
**marisi**
**bookeray**
**njegov svijet**

Mario Andretti:
Ako vam se čini da sve držite pod kontrolom, znači da ne idete dovoljno brzo.



J.R.Tolkien:
Nisu svi koji lutaju izgubljeni.





"Hold on, hold on, my brother.
My sister, hold on tight.
I finally got my orders.
I’ll be marching through the morning,
Marching through the night,
Moving cross the borders
Of My Secret Life...."


ovdije možete doći do mene:
elusive@net.hr