O ELEKTROTEHNICI I UREĐAJIMA

18.10.2007., četvrtak

12 kanalni mikser - ručna izrada

Već neko vrijeme radim na mom mikseru - odlučio sam napraviti mikser sljedećih karakteristika:
- 6 audio stereo ulaza sa kontrolom glasnoće
- 6 mikrofonskih mono ulaza sa kontrolom glasnoće
- pojačalo 2*80W 4 oma prave snage sa gain kontrolom + 5 izlaza sa gain kontrolom
- vumeter sa 10 ledica po kanalu ( +-3dB ) stereo
- Kontrola glavne glasnoće sa kliznim potenciometrima
- Bass/Treble/Balance kontrole
- Kill Bass/Treble tipke
- Amplifier on/off - u slučaju vanskog pojačala
- Ugrađeno napajanje - priključuje se direktno na 220V
- Monitor izlaz za slušalice sa switchem za pojedini kanal ili master i kontrolom glasnoće
- Tone generator za neke zvukove ( sirena, pucanj... )
- Kontrola Bass/Treble za mikrofonske ulaze
- Kašnjenje 5 sec paljenja zvučnika poslije paljenja miksera da se izbjegne pucketanje
- Fan control za hladnjak izlaznih tranzistora od pojačala
-... možda još nešto dodam ako se sjetim
Većinu sam dijelova već nabavio. Dosta sam ih našao u mojoj kućnoj kolekciji koja je jako velika ( stare ploče, televizori, radia... ), a ostalo sam kupio u Puli u Electronic Shopu ili naručio iz Chipoteke u Zagrebu. Mislim da će biti velikih problema oko izrade jer želim da sve bude maksimalno kvalitetno pa treba paziti na tu hrpu koaksijalnih kablova koji će se nalaziti unutra da se nebi pojavili šumovi i zujanje, moram staviti prigušnicu na 220V napon da se također nebi pojavilo zujanje, moram kućište unutra obložiti aluminijskom folijom i metalnim dijelovima također da nebi došlo do šumova, pa toliki potenciometri, tolike žice i komplicirane sheme... Čeka me dug i težak put no nadam se da ću uspijeti. Iza sebe već imam nekoliko radova ( pročitajte gore! ).

<< Arhiva >>

0