O ELEKTROTEHNICI I UREĐAJIMA

17.10.2007., srijeda

DJ CD playeri

To su profesionalni playeri za dj-eve koji imaju loop, cue, pitch i ostale funkcije za miksanje muziike.

Dali je netko zainteresiran u dj-ing?
Dali netko ima neki dj cd player i dali neko ima iskustva s njima? Ja sam prije kojih par mjeseca kupio Pioneer CDJ-200 kao za početak ( samo jedan ), ali sam onda shvatio da sam uzeo jedan od najskupljih playera. Mikser upravo izrađujem sam pošto se bavim elektrotehnikom. Sada bih trebao kupiti možda još jedan player pa neznam dali da kupim isti ili ako netko zna neki da je dobar, a ne previše skup!
CDJ-200 karakteristike:
CD/MP3 podržava
JET/ZIP/WAH efekti
CUE, HOT CUE, BEAT LOOP, IN/OUT LOOP, AUTO CUE, REALTIME LOOP, TEXT AND TIME MODE, CD TEXT, PITCH +-6/10/16%, MASTER TEMPO...
CIJENA: Oko 4000 kuna.
Jako sam zadovoljan njjime, i puno se njime može učiniti, ali bez barem još nekog playera i miksera, mislim da je beskoristan. Inače miksam i na kompu u Virtual DJ-u te Traktor 2 i 3 pa DSS DJ, mikser INDEPTH...
Zanima me i kako da ga preko timecode-a spojim na kompjuter jer su mi neki to već objasnili i nabavio sam timecode i spojio i sve, ali mi kad stisnem play na njemu umjesto decka u Virtual dj-u krene timecode ( kao neke frekvencije - zujanje! ). molim vas ako netko ima riješenje tog problema da mi ostavi koji komentar!
Zanima me i dali netko isto radi sa cdj-200 pa da mi kaže koji trik. U slučaju da mi moj mikser ne uspije, koji biste mi preporučili?

<< Arhiva >>

0