15

utorak

svibanj

2012

Dva Priljatelja :)

Dvojica prijatelja jednom su se šetali, razgovarali su. Nakon nekog vremena
razgovora, počeli su se prepirati i svađati.
I jedan udari drugoga.
Udareni se osjeti povrijeđen. Na pijesku je napisao:
«Danas sam dobio udarac od svog najboljeg prijatelja».
No, nastavili su šetati, došli do jezera i odlučili se okupati. Udareni prijatelj zamalo
e udavio, ali mu je prijatelj spasio život.
Kad je došao sebi, urezao je na jednom kamenu:
«Danas mi je moj najbolji prijatelj spasio život!»
Prijatelj ga je upitao:
«Kada sam te udario, napisao si to na pijesku, a sada urezuješ
u kamen da sam te spasio. Zašto?».
Ovaj mu odgovori: “Kad netko napravi nešto loše, to trebamo napisati
na pijesku da bi vjetrovi izbrisali. Ali kad netko uradi neko dobro,
to trebamo uklesati u kamen da ga niko i ništa ne izbriše!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.