<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Pobjeda je naša...

Bok svima...Kod mene nema ništa novog...U školi sve po starom...Jučer sam
pisala test iz profesionalne orijentacije...I bilo je glupo i laganao,Jedino na kraju mi je teško bilo neki matematički zadaci..Tek u 4 mjesecu će nam donijeti
rezultate...I popričat će s nama i svajetovat nas...U subotu sam bila maji na rođendanu..Najprije smo išli kod nje..Bilo je super...Dala nam je da probamo liker od jaja( sa 18% alkohola) i jedan cijeli vitač...Jeli smo pizzu i tortu sladoled...Onda smo se maskirali za Cross..Lucija i Šupa su krenule prije nas Jel je Martina morala im napravit roxu...A kasnije smo Bea i ja krenule kod apija po žesticu,i našli se sa ostalima u crossu...Bilo je genijalno..Mogla sam ja ostat duže al mi nije bilo dobro pa am otišla sa majom doma...U Utorak sam išla na šišanje.Ošišala sam
šiške i skratila kosu...Rekli su mi da izgledam ko mala djevojčica i ko lutka...
Prekjučer sam imala utakmicu protiv medvedščaka...To su neke smotane...Ne znaju smećirat pa stalno kuhaju...A dresovi su ima široki,izgledaju ko nogometaši...
Naravno pobijedile smo 2:0 u setovima...Najprije su nap vodili 10:2,al smo ih stigli..
!7.2 idemo u Ivanić Grad,u crnu dvoranu..Predivna je...Ima podno grijanje u
svlačionicama...Danas u 17 idem gledat utakmicu navečer najvjerojatnije idem van..Uštedila sam puno para,pa mogu više pit...Al neću pit više vino, slabo mi je od njega... Ne znam kaj da napišem pa idem pozdravljat...
Pozdravljam: Škaru,Mislava,Luku(koji mi danas plaća pivu),Luciju,Beu,Semy kojo želim da brzo ozdravi,sve ljudove koji dolaze u cross,Berislavića,lea,Miaelu...I još neke prijatelje...POzzzzzz

subota , 09.02.2008.
10:51 , Komentiraj { 183 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.