<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Ha Ha ...Bok svima...Eto danas sam baš dobre volje..Nekako sam vesela... Bila sam u subotu na rođendanu i bilo je dosadno... Jedva čekam sljedeću subotu, napokon u CROSS...Imala sam jučer trening..Nije baš bio naporan, ustvari bio je dosadan...A dobro trener me je pustio na vjeronauk...Kakve smo cvježbe imali...Ajme ko mala djeca...Došao je Učitelj iz povijesti.
Mater mu jebem, pedofil jedan...mrš..Kao da bi on nas trebao trenirat..Onda
smo se mi cure dogovorile da ako nas bude on trenirao da ćemo mi prestat trenirat... Onda nam možda ne budu dali njega..Da bar..Neću da me neki pedofil
ući igrat krivo odbojku. Ona njegova sjebana odbijanja i ostalo.. Rađe ću prestat svoje treniranje nego trenirat s njim... Na početku me on trenirao i sve me krivo naučio..Došla sam kod grgasa i marine i nisam ništa pravilno radila..
Kod njih sam to ispravila i sad bi oni da me opet merđan krivo ući..Ma jebi se ti..
Dosta o tome...Jedan dan smo na hrvatskom jeziku prićali o holokaustu...Naša
učiteljica iz hrv. sve zna..Baš je pametna, trebala bio povijest predavat...
Sad ću vam nešto kopirat pa čitajte šta je to..Nešto grozno...
Holokaust je sustavno i plansko istrebljenje Židova u njemačkim koncentracijskim logorima. Uz Židove žrtve su bili Romi, homoseksualci, duševni i tjelesni bolesnici, politički protivnici, te sovjetski i poljski ratni zarobljenici.
. Postupak je najčešće bio sljedeći: zarobljenici su skinuli svu odjeću, glave su im obrijane (kosa se koristila kao sirovnina) i ušli u "prostorije za tuširanje" - u biti plinske komore. Nacisti su otvorili dovod bojnog plina i to je potrajalo sve dok nisu utihnuli i posljednji jauci u komori. Zatim su mrtvacima počupali zlatne zube i uzeli nakit (ukupno oko 17 tona zlata). Tijela su zatim spaljena u posebnim pećima koje su radile danonoćno.
Sad idem..Neznam šta da još pišem..
Pozdravljam:Škaru,Mislava,Luku,Luciju,Semy,Beu,lea,
Berislavića,Nadiu,Petru,...
Ostavite mi puno komentara...Pozz


četvrtak , 31.01.2008.
14:07 , Komentiraj { 139 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.