<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Ljudovi svima bok...bla,bla samo to čujem u školi od učitelja...

Najprije svima bok...Hvala vam na tolikim komentarima...Prije bih napisala post da mi se dalo...I tako počela je škola...Meni je jako dosadno u njoj..Uglavno na satu ništa ne slusam...Dosta o školi...Jučer sam bila vani. I to u crossroadsu...Bilo je genijalno...Nisam se napila...A i morala sam ranije kući pošto sam danas
ujutro išla u Daruvar...Na putu smo Karla i ja rojale kolko smo vidjele čovjeka...Bilo ih je jedno 20...Kuće su sve fuj!!!..Stare,i razrušene..A one koje su nove te su roze,plave,zelene,žute ili naranđaste boje..Možda se nađe 5 bijelih kuća...
Jedino sam vidjela 15 normalnih kuća...Onda smo prošli pored jedne crkve,ona je 3 puta veća od naše i žute je boje..A sad došli smo tamo i krenuli u svlačionicu..
Gnjusne su...Dođemo mi u dvoranu i kaže nama trener da karlovac i novi zagreb neće doči..Valjda su nas se prepali...hhh...Onad smo igrali samo jednu utakmicu
i naravno pobijedili...2:0 u setovima... Vratile smo se u svlačionicu i karla je počela pjevat,a neke seljakuše su se derale da ne zna pjevat..i počele su se svađat...
I ove cure njoj počele klet,jebat maju.i te gluposti i karla se razljutila i počela se na njih derat...hhh...htjela se je tuć al smo ju odgovorile od toga...za njihovo dobro jel bi pobrale batina...i kernuli smo doma...na putu do kuće je bilo bolje nego na putu do tamo..više smo se zabavljali... Dosta o tome...Danas sam također bila u crossu
...Onak bilo je dosadno...U subotu idem bratiću na rođendan tako da ću i
prespavat kod njega..Pa će me baka pustit va i moći ču bit duže... I onda u drugom mjesecu idem na par rođendana..i tako... Sutra ponovno u školu...
Ne znam kaj da napišem više pa idem pozdravljat...Hvala vam još jednom na komentarima...
Pozdravljam: Luciju,Beu,Škaru,Semy,Mislava,Luku,Petru,Karlu,Nadiu,Satine,
ostale ljudove iz crossa,berislavića..ak sam kog zboravila nek se javi pa ga pozzam u sljedećem postu...Bokmah


nedjelja , 20.01.2008.
16:46 , Komentiraj { 129 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.