<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Bok svima koji mi kommate....Hvala svima...Danas mi je dan sav tmuran...
Ne znam zašto...Poslije ćemo o ovome..Prekjučer sam bila na Lukinom rođendanu...
Jebate bilo je prejebeno...Stalno sam igrala biljar...Igrala sam sa
Beatom,Semy;marijom,Lucijom i sa škarom...Normalno pobijedila sam neki put..Jedva čekam još jedan takav rođenda..Uglavnom imali smo svašta za pit...Slavljenik je imao puno para pa nas je častio
u našem dragom Crossroadsu...Šteta kaj sam morala ranije doma..Nije blesava stara da budem duže.....Kako me živcira...Uglavnom...Svašta je bilo..
Nećemo u detalje...Danas sam bila ujutro u crossu..Onak je bilo...Bile mso lucija i ja...Pile smo čaj..Pa su došli škara i mislav i sjeli do nas...I tak NIšta posebnog..
U nedjelju ili subotu sam u zagrebu..Idem u šopping...Svašta ću si nakupovat...
E da..Jedan dan Lucija,Bea i ja dok smo bile na msnu bilo nam je dosadno pa smo crtale stvari u paintu..Pa ću vam os svake objavit jednu sliku...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja kravica..malo neobična....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je lucijin cajka čovik...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I na kraju Beatin sexy zeko...


I krene kao loš refren
Koji te rastužuje
Da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
Što te ne zaslužuje

Pa reci zašto ne bi htjela
Imati me za prijatelja
Evo ja ću biti tvoj najbolji drug
Pa svrati na kavu ili na fuk
(Hladno Pivo) za one koji ne znaju...
Ne znam kaj da još napišem pa ću pozdravljat...
Pozdravljam: Luciju,Beu,Semy,Škaru,Luku,Mislava i ostale koji su bili na Lukinom rođendanu,Satine,Lea,hm..Kog još..A kad se sjetim dodat ću..
Ajde bok!......


petak , 11.01.2008.
12:27 , Komentiraj { 181 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.