Ella call girl u ispovjedaonici

22.08.2004., nedjelja

Redaljka kod ministra


Bivši ministar u hrvatskoj vladi, stariji dobrodržeći gospodin, kojemu neću otkriti ime nego ću samo spomenuti da je ***** ** ***** ***** i da stanuje u *********, bio je svojevremeno moja redovita mušterija.
Susreti s njim i njegovim prijateljima bili su uvijek neobični, pomalo bizarni ali zato uzbudljivi i više nego dobro plaćeni. Obično bi mi se javio telefonom, detaljno mi opisao svoje želje za slijedeći sastanak i u dogovoreno vrijeme po mene poslao automobil.
Njegov vozač, snažan trideset i petogodišnjak s crnim brkovima čekao je u crnom Audiu pred mojim stanom. Gutao me je očima dok sam prilazila autu a kad sam se smjestila na zadnje sjedalo, nastavio me je gledati u retrovizoru. Smješkao se i razvratno oblizivao usnice. Njemu je scenarij mog večerašnjeg susreta s ministrom već bio poznat i unaprijed se veselio.

Vožnja do ministrove kuće nije dugo trajala. Po ulasku u predsoblje, vozač mi je ljubazno pomogao skinuti kaput i uveo me je u ministrovu radnu sobu.
Veliki radni stol koji je inače zauzimao centralno mjesto u prostoriji bio je odmaknut u stranu a na njegovom mjestu prostirao se crni kožni otoman, glavna zvijezda večerašnje predstave.
Ušavši u sobu tamo sam zatekla dvojicu muškaraca u najboljim godinama. Jednoga od njih sam poznavala od prije, bio je to također ministrov vozač a drugog sam vidjela prvi put. Zagledala sam se u njega jer imalo se što i vidjeti. Crte lica bile su mu pravilne i jako privlačne ali to nije ono što je privuklo moju pažnju. Bio je prekrasno građen. Visok oko 180, vrlo vitak i jako širokih ramena.
Čim sam ušla obojica su ustali i počeli se skidati. Vozač, onaj brko kojega sam poznavala od ranije također je iza mene ušao u sobu i zaključao vrata za sobom.
Dok su se ona dvojica skidali neprekidno me gledajući, brko mi je prišao odostraga i bez imalo dvoumljenja me zgrabio za grudi i počeo ih nemilosrdno mijesiti.
- Što kažete na pičkicu dečki ha? Nije li prvoklasna? Dođite i opipajte te sise, kao od kamena su.
Prvi mi je prišao onaj ljepotan, sada već potpuno razodjeven. S prednje me je strane uhvatio za grudi i odgurnuvši brkine ruke nastavio ih mijesiti.
- Hmmm sise su prva liga, nadam se da je i ostatak takav.
- Da provjerimo.- Rekao je onaj rezervni vozač koji mi je u međuvremenu prišao i zadigao mi haljinicu ispod koje nisam ništa nosila.
- Guza je savršena.- Reče i nastavi me razgledavati.- mm pičkica je obrijana, to mi se sviđa.
Rekavši to, poljubi mi pičkicu glasno cmoknuvši.
- Mala, najebala si danas znadeš li to? Reče brko koji se u međuvremenu isto skinuo.- Rasturiti ćemo te, biti ćeš pojebana kao nikad prije.
Ljepotan ispred mene mi je prevukao haljinu preko glave tako da sam ostala potpuno gola.
Stajala sam tako na sredini sobe a oni su obilazili oko mene, gledali me i opipavali kao da su na sajmu.
Sise su mi stalno bile pokrivene rukama koje su se za njih otimale. Povremeno bi me neki od njih uhvatio za guzu a na pičkici sam svaki čas osjetila drugu ruku.
- Roba je stvarno prvoklasna. Šef zna izabrati.- Reče ljepotan i zabije mi prst duboko u pičkicu. Ne moram napominjati da je prst ušao sasvim lagano jer sam bila već potpuno vlažna. Situacija u kojoj sam bila više me je nego uzbuđivala. Biti prepuštena trojici zgodnih muškaraca kojima je samo jedno na pameti bilo je na neki čudan način uzbudljivo.
Dopustiti im da rade štogod zažele, prepustiti im se u potpunosti, biti komad, lutka koja je tu samo da se oni zabave i zadovolje, mmmmh ima nešto u tome kada si samo objekt požude.


Prst u mojoj pičkici nije mirovao niti trenutka. A tijelo mi je bilo prekriveno lutajućim dlanovima.
Ljepotan me je vješto obrađivao prstom i gledao me u oči a ostala dvojica su nastavili kružiti oko mene dodirujući me neprestano. Ruke su im šetale, klizile posvuda po mom tijelu.
Rezervni vozač me zgrabi za kosu i povuče je unatrag. Nije to bilo bolno za mene, bilo je to tek toliko da mi pokaže tko je ovdje gazda. Unio mi se u lice i promrmljao poluglasno.
- Sviđa ti se to ha ? Nisam mu odgovorila pa me je malo jače povukao za kosu.- Ha kurvice, odgovori! Sviđa ti se što ćeš biti pojebana?
- Nemojte molim Vas, nemojte sva trojica. – Bio je to dio unaprijed dogovorenog scenarija, moja uloga je bila da se barem malo opirem.
-Ha ha klekni i popuši nam pa ti se možda smilujemo.-Reče ljepotan i nježno izvadi prst iz moje pičkice, šteta, taman sam počela uživati.
- Ne, ne želim to, pustite me.- Rekoh potpuno neuvjerljivo. Nisam baš dobra glumica u takvim situacijama. Kada sam uzbuđena, moram se zadovoljiti a ne glumiti časnu sestru. Ipak to je unaprijed bilo dogovoreno, morala sam se malo nećkati, a dogovora se treba pridržavati.
Šamar koji mi je prilijepio bio je iznenadan i malo me je štrecnuo.
-Tišina kurvo! Klekni!
Što sam mogla, spustila sam se na koljena a ljepotan je to jedva dočekao. Svoju pozamašnu karu mi je u jednom potezu gurnuo duboko u grlo. Nije tu bilo neke umjetnosti pušenja. Nije bilo ni vrijeme ni mjesto za finese. Nabijao mi se u grlo, brzo i duboko. Rukama me je držao za kosu i tako upravljao mojom glavom. Unutra,van i to je to.
- Hej! – Pobuni se brko.- Nemoj biti sebičan, ovako je samo ti imaš. Polegni malu na otoman da i mi možemo raditi na njoj.
Kurac je naglo izletio iz mojih usta a snažne ruke su me podigle i odnijele do Otomana.
- Gazda stvarno zna izabrati. -Reče onaj rezervni vozač šireći mi noge i zavlačeći glavu među njih.- Mala je prva liga.
Na spomen gazde okrenula sam glavu prema vratima iako to nisam smjela učiniti.
Druga vrata u prostoriji bila su odškrinuta i iza njih se lako mogla nazrijeti silueta muškarca koji nas je promatrao. Otoman je bio postavljen tako da mu pruži najljepši mogući prizor.
Brzo sam odvratila pogled od tih vrata. Domaćin, moj omiljeni ministar, volio je skrivečki gledati i nikako mu nije bilo drago da bude otkriven. Okrenula sam dakle glavu u drugom smjeru taman na vrijeme da u usta opet dobijem kurac onog ljepotana.
- Puši kurvice puši. – Mrmljao je i snažno se zabijao u moja usta. Nije mi to baš bilo drago. Ja stvarno uživam u pušenju i volim to raditi ali na svoj način. Ovo grubo jebanje u usta me ne zabavlja baš previše tim više što mi je kurac ulijetao duboko u grlo a to u ovoj pozi zna biti pomalo neugodno.
Sreća je da se rezervni vozač svesrdno bacio na lizanje moje pičkice tako da sam se ipak mogla prepustiti uživanju. Lizao je prilično dobro. Rukama sam ga uhvatila za uši i upravljala njegovim pokretima. Mijenjala sam ritam po mojoj volji. Brko je za to vrijeme klečao pokraj otomana i dodirivao me po čitavom tijelu. On je stvarno uživao u tome. Nježno mi je masirao sise, gladio trbuh, trljao bedra, ukratko preplavio me je svojim dodirima.
Ljepotan kojemu sam pušila i dalje se zabijao kao sumanut u moja usta. Ubrzo se međutim približio vrhuncu. Kada sam pod rukom osjetila ritmičko grčenje njegove kare pokušala sam odmaknuti glavu da mi ne svrši u usta. Nema šanse. Zgrabio me je za kosu, zaurlao i ispraznio se duboko u moje grlo. Jedva sam sve progutala koliko je toga bilo.
Dok je ljepotan svršavao, moj lizač je prestao lizati, osjetila sam kako se diže, puže po otomanu i namješta da mi ga zabije u pičkicu. Bio je to trenutak koji sam željno očekivala.
- Stani malo! - Prekinuo ga je brko. - Okreni je na bok tako da i ja mogu sudjelovati.
Svidjela mi se ideja tako da sam se sama okrenula bočno. Brkin kurac je bio solidan i voljela sam ga primati u sebe.
Brko je legao iza mene a rezervni vozač ispred. Visoko sam dignula jednu nogu kako bi im napravila što više mjesta za ulazak. Baš su bili majstori. Sinkronizirano i veoma nježno obojica su ušli u mene i onda me počeli obrađivati. Jedan unutra a drugi van. Dok mi je pičkica bila ispunjena do vrha, onaj u guzi ga je gotovo izvukao a kada ga je on uguravao, pičkica se polako praznila. Takvu sinkronizaciju nisam još doživjela, dečki su stvarno bili uigrani i znali su kako zadovoljiti ženu.
U glavi mi je tutnjilo, vrhunac mi se strelovito približavao i počela sam jecati od zadovoljstva.
Orgazam kakav sam doživjela bio je savršen, beskrajan. Grčila sam se i grčila, jecala od zadovoljstva a moja dvojica jebača su nastavljala započeti posao sve dok se i njima nije približio vrhunac. Svršili su gotovo istovremeno. Obojica su se zabili duboko u mene i počeli me oblijevati spermom.
Vrući mlazovi su zalijevali moju unutrašnjost i pružali mi dodatnu nasladu, kada se začuje komešanje i lupa u susjednoj sobi.
- Gazda, došao je gazda! Reče brko, tobože u strahu i u istom trenutku kao i njegov kolega naglo izvuče kurac iz mene.
Ubrzano su se počeli oblačiti i uskoro su sva trojica nestali iz sobe. Baš ih je bilo zabavno promatrati kako se žure i spotiču o vlastite hlače.
Ostala sam ležati na otomanu hvatajući dah. Bilo je lijepo biti obrađivan od trojice istovremeno. Nakon takvog orgazma treba mi nekoliko trenutaka da dođem k sebi.
Poluotvorena vrata, kroz koja je moj ministar do sada samo zirkao, napokon su se otvorila i on se pojavio na njima.
Ušao je u sobu, gol, poluukručena uda i stao se približavati otomanu na kojemu sam ležala.
- Ella, sirotice moja što su ti to učinili oni grubijani?- Rekao je, sjeo do mene i nježno me pogladio po licu.
- Jesu li te ozlijedili? Jesu li ti rasturili pičkicu?
Priznajem da mi je bilo malo smiješno razgovarati na takav način sa odraslim čovjekom ali dogovor je dogovor. Morala sam glumiti djevojčicu. To je bio scenarij koji smo dogovorili i koji ga je jako palio. Morala sam odigrati svoju ulogu do kraja.
- Jesu… rasturili su mi je… sada me boli malo, peče me. Rekoh tužno.
- Ma gdje te boli? Jooj jadna moja mala pičkica, gdje te boli?
Prstom sam pokazala na svoju pičkicu a on se odmah spustio dolje.
- Jadna tvoja mala pičkica, jooj sva ti je crvena, divljaci jedni, pošteno su te izjebali, ma čuti će oni mene. Tako grubo izjebati malu slatku pičkicu. Daj da je poljubim, jadna mala, gdje te buba?
Opet sam prstom pokazala klitać.
- Tu me buba. Rekla sam dječjim glasom.
- Daj da ljubim bolno mjesto. Mmm,mmm. Još buba?
- Da još… peče me malo...
- Ooo jadna mala pičkica, treba je ljubiti, onda će bol proči.
- Daj ljubi mi je malo…
Nije ga trebalo nagovarati. Počeo me je ljubiti po picici a onda uskoro i lizati kao sumanut. Lepršao je oko klitorisa, oblizivao me je cijelim jezikom a onda se duboko jezikom zabijao u mene, čas u pičkicu čas u guzu. Sperma dvojice njegovih prethodnika nije mu nimalo smetala, dapače, čak mi se čini da je uživao u njoj.
.mm jadna guza, jadna pičkica, moramo to izliječiti.
- Još me malo boli.
- mm samo se ti opusti sada ćemo mi to izliječiti. Okreni se na trbuh, da ti i guzu izliječim, jadna guza sva je razjebana.
Moram vam priznati da mi je ovo sada stvarno postalo jako smiješno. Najradije bi se počela grohotom smijati ali posao je posao. Morala sam odigrati ulogu do kraja.
Okrenula sam se na trbuh, nadigla guzu u zrak a on ju je počeo liječiti na svoj način.
-Jel još buba guza moju curicu?
- Da još me buba, malo, i pičkica me još malo buba..
Nastavljalo se to u nedogled, jel buba?-buba! Jel buba? Buba!
Blesavo zar ne? No, njega je to strašno palilo i zašto ga ne učiniti sretnim? Tim više što je bio više nego dobar platiša…


- 09:51 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi