električni Neno

11.05.2007., petak

Skoro sam se spizdil sa renolcekom

Neki dan prekojucer isli smo doma i darka sam ostavio kod njegove kuce, i tak ja picim doma, malo zivcan i jedan zavoj sam zajebo i skoro odletil dead hvala bogu da je iza bila traka za uzemljenje teska 45 kila da nije ...ko zna mozda bi moja stara nastavila pisat blog ko ja naravno redovito. i darku su zeli vozacku na dva mjesecabang na poslu je ludnica sef se znoji , ravnatelj bolnice ga jebe sa fiks idejama. sad kad je sve gotovo mislim skoro gotovo , sad se lik sece i jebe mater svima na mene se jednom deral da zasto jedna soba ima samo jednu uticnicu rofl ali ja se snadem i izvadim nacrt i pokazem mu da je po projektu bila samo jedna i onda zasuti ...puknucu zabavno je kad stipicima jebe sve redom ima dalmatinski naglasak pa je smjesno . ukinuli smo kasicu za glupa pitanja previse smo zaradivali pa su poreznjaci sralirolleyes i sef nam nije kupil gume za autic ni kocnice popravil ove dane kad je kisa padala bilo se zanimljivo vozit i kretat sa mjesta... idem sad sa domagojem na pivu u pab bit ce neka ziva muzika i piva ajde idem sutra radim nazalost i nedelju na ponedeljak moram radit koma....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.