always keep it loaded

ponedjeljak, 11.02.2008.

ELEMENTAL, PROMOCIJA ALBUMA ''POD PRITISKOM'', 9.2.2008 STEREO DVORANA



Voljela bi ovaj tekst započet sa riječima kako sam u petak prisustovala neuobičajenoj promociji albuma ali istina je ta da sam do sad pohodila tek one na kojima su frendovi predstavljali novi rad. Priznajem, navikla sam na ''obiteljsku'' atmosferu gdje svatko zna svakog stoga me to ''gostujuće'' promoviranje poprilično iznenadilo ali nakon 2 sata dobre svirke zaključih kako su ''Elementovci'' itekako znali što rade jer Stereo dvorana sigurnim korakom ide ka vodećem klupskom prostoru u Hrvatskoj, a riječka publika je očigledno bila ''žedna'' novih stvari pa su nakon odsviranog gromoglasnim pljeskom tražili još!

Sa obzirom da ne pratim baš pažljivo promjene u bendu poprilično sam ostala šokirana vidjevši na stageu moju susjedu i njihov novi prateći vokal , Natašu Tonković (!). Eh, da sam ranije znala možda bi sad imali ''expluzivni intervju'' al *ebi ga! Šta je tu je!

Kao što je i najavljeno, članovi benda su došli u limuzini, dočekao ih je crveni tepih, mnoštvo ''paparazza'' i tripice za okrijepu. Oooo da, poprilično antiglamurozno ali baš zbog toga simpatično!

Zapravo, cijela je večer bila ležerna. U početku je atmosferu zagrijavao DJ Shine, a sam koncert je počeo na vrijeme (hvala!). Našlo se tu svega pa i pjesama sa prijašnjih albuma na kojima su prisutni jasno dali do znanja kako su odavno usvojili riječi pjesama. Remi i Shot nisu se pak trudili sakrit činjenicu kako ih ''lovi'' trema zbog izvođenja novih stvari ali baš im je ta iskrenost i nosila ''dodatne'' bodove kod publike koja je plesom, popratila više manje sve odsvirano. Koncert je zaključen bisom.















- 17:30 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>