EGZOTIC_TAXI

ponedjeljak, 20.02.2006.

Nočna priča

Ponekad pomislim da je stvar u nedostupnosti. Sada, kada sam u duuugoj vezi, upucava mi se lik koji je pametan, zgodan, zabavan, simpa...vrlo solidan. No da sam slobodna...bila bi druga priča, nitko me ne bi skužio.

Sinoć smo pričali preko messengera, u biti, sreli smo se na netu, meni bilo jednu večer dosadno pa sam surfala i naletio on na moj profil, svidio mu se, kao i moje fotke i tako smo propričali. Igrom suludih okolnosti smo se i upoznali uživo na par minuta čak...e, onda sam odstupila da nešto ne ode u krivom hm...smjeru. Puno sam ulagala u ovu vezu...prema tome, avanture, ili druge veze, nebitno, nisu mi ni na kraj pameti.

No dečko je uporan!

Zna da sam zauzeta, i da je to dugogodišnja veza i sve...no malo po malo na "neizravan" način iskoči sa nekom izjavom koja bi me usrećila da sam SLOBODNA djevojka.

Mislim da to više ne vodi nigdje jer ne želim da odvede, rekla sam dečku kako se dopisujem s tim jednim frendom, da mu se možda sviđam, nakon toga što smo se sreli i to je to...a i treba biti to.

Se dogodilo to kome?

Zadnjih godina sam imala baš puno online prijatelja i poznanika no eto...ovo mi je novo (recimo).

- 09:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>