EGZOTIC_TAXI

ponedjeljak, 13.02.2006.

Koliki je rok trajanja???

Prolazila sam jučer pored izloga knjižare i uočila knjigu "Ljubav traje 3 godine". Ne mogu reći da me naslov nije zainteresirao kada je...koliko sam god protiv tog trenda "psihologije i savjeta u međuljudskim odnosima".
Sjetih se da sam ljetos od jedne poznanice čula tu istu tvrdnju o tri godine, znači to je prihvačena teza, šire mase su čule za nju, a očito neki i propagiraju...ok, na što se tu misli, na zaljubljenost ili baš ljubav?

Kada je nešto od toga dvoje vama prestalo?

Opet na nekim od svojih kokošjih kava, čujem da zaljubljenost traje par mjeseci do pola godine maximum, pa se zamislih, sjećam se tog feelinga u godini i pol svoje veze. Priznajem, sada nakon 2 godine i nekoliko mjeseci da je osjećaj blaži, da nas je svakodnevica na neki način ipak požderala no ne predajemo se.

iiiii, kako razlikovati ljubav od zaljubljenosti...bez toga nema postavljanja dijagnoze, kaže moja cimerica...

A da mi to pustimo i prepustimo se tome već što imamo...pa će vrijeme pokazati hoće li potrajati i što je bilo u pitanju...

da da

tako je najbolje
- 10:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>