egotripp's blog

15.04.2007. 10:49

ma živa sam, živa...



Iako me to nitko nije ni pitao... izgleda da je mojim virtualnim prijateljima dosadilo ophoditi moje zapuštene stranice.
Pa, ne mogu im zamjeriti, ovo mi je prvi put od zadnjeg posta da sam se uopće ulogirala.
Zanimljivo koliko vremena mi poždere posao i razmišljanje o istom.
Ali, još uvijek se ne žalim, dapače ovaj mjesec sam dobila i povišicu pa sam extra motivirana.
Što opet znači da ću još rjeđe pisati...
Naravno, kad jednom u dva mjeseca sjednete nešto zapisati, imate toliko toga za podijeliti da naprosto - odlučite
sve preskočiti i samo pozdraviti one najvjernije koji još tu i tamo obiđu ovo groblje inspiracije vidjeti nije
li se neka sablast vratila među živuće.
Pa, kao i da nije. Nažalost, ili na sreću, na poslu mi je dovoljno interesantno da se ne stignem "zabavljati" sa strane
kao što sam isprva planirala.
Kolege su još uvijek pristojni i fini, a ona dva "udvarača" iz prošlog posta su shvatili da su pretjerali i
slična se situacija nije više ponovila. Mnogo sam im zahvalna na tome, za mene je to bila neugodna i "sirova" situacija.
Tu i tamo primim neki mail sa pozivom na kavu, ali "društveni" kontakti ostaju uglavnom na tome.

Ima naravno nešto trzavica na mom privatnom planu, ali pripremila sam se psihološki da će tako biti - posao iscrpi
dosta energije a i tolerancije, pa ne znam kako drugima, ali na meni se to naviše osjeti kad zatvorim ulazna vrata za sobom..
Nije da želim da bude tako, ali prepoznajem problem i radim na njemu.
Za razliku od "njega" koji također prepoznaje svoj problem, ali na jedan tipičan, muški način (ispravite me ako griješim),
zatvara oči pred njim i očekuje da će jutro odnjeti stare probleme...
Ali, Bože moj, nismo djeca, a problemi postoje da bi se riješili, pa će tako biti i ovaj put.

Hajde samo jedno brzinsko pitanje za one koji zalutaju na ove stranice:

Koliko ste dugo u vezi i koliko često preispitujete ima li još u njoj strasti?


Znam da je ovo malo neubičajeni post za mene, obično ne tražim psihoterapiju na ovaj način, ali kad malo razmislite,
ovo je prilično jednostavan i efikasan (pod uvjetom da možete računati na iskrenost, ipak se radi o virtualnim osobama)
način da saznate nešto što vam je inače teško pitati...
Zato ne zamjerite i pokušajte iskreno odgovoriti. 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

dnevna kritika sumanutog uma


my_egotripp@yahoo.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Uz prvu jutarnju kavicu volim:

domaćica iz pakla

dnevnik depresivne domaćice

blokche

siroče

yogica

Athena Air

amy damon

Jazzie

loptica skočica

moix

z.l.e.v.A.n.k.a







Moja arhiva


Studeni 2005. ilitiga "početak"

Prosinac 2005. poznat kao "manjak inspiracije"

Siječanj 2006. "navodno duhoviti mjesec"

Veljača 2006. mjesec "dvojbene kvalitete"

Ožujak teistegodine; tzv. "kritični mjesec"

Travanj,jošuvijekiste; znan i kao "feministički ispadi"

Svibanj, mjesec kritike "prečistog uma"

Tko sam ja?

- Na forumima, chatovima i sličnim internetskim zgubidan stvarčicama ja sam ona koja postavlja najgluplja pitanja

- U gradu negdje u hladu ljeti, zimi u dobro zagrijanom prostoru sa čašom punča; a u oba slučaja prepoznat ćete me kao onu koja se najglasnije žali na vremenske uvjete

- U knjižnici na odjelu britanske književnosti, omiljeno podpodručje - kriminalistika

-U autobusu visim na šipki kod zadnjih vrata jer:
a) bojim se da ću propustit svoju stanicu
b) preniska sam za gornji rukohvat
c) jednom rukom držim torbicu i rukohvat,a drugom mobitel. Naime, paranoična sam da će me okrasti, ali istovremeno se moram žaliti dečku kako mrzim javni prijevoz
d) ako mi se neki ogavni lik počne nabacivati, mogu izletit na prvoj stanici

-U marketu provodim sate birajući mliječne proizvode, a onda se cvokočući žalim kako slabo griju.
Ako sam u shopingu sa dragim, ja sam redovito ona koju se požuruje sa kupnjom jer on je već na kasi..

-Kod zubara i doktora prepuštam svoj red drugima, sved dok sestra ne izađe i za rukav me uvede u ordinaciju

- Na cesti ćete me prepoznati kao luđakinju koja priča sa mačkama lutalicama

- Ako sam na šalteru u pošti, banci ili nekom drugom birokratskom raju, ja sam sigurno ona koju već po dvanaesti put preusmjeravaju na drugi šalter

- Na parkiralištu ili besciljno lutam jer sam opet zaboravila gdje je auto, ili istresam torbicu na haubu i rovarim u potrazi za ključevima..

- Ako u prolazu čujete nekog kako govori na mobitel : "Ali, mama..."


TO SAM JA

Zahvale