egotripp's blog

19.10.2006. 12:17

Moje druženje sa psihopatom 2.dio



Daklem, priča ide dalje. Gotovo maloumno sam se dala nagovoriti na sastanak sa gore navedenim likom. Iz dva osnovna razloga:

1. nezaposlena sam
2. još uvijek sam nezaposlena

Pa kao da to nije dovoljan razlog, nakon nekog vremena tijek telefonskog razgovora mi je maglovito ispario iz glave, i jedini čvrsti razlog zbog kojeg sam nedužnog čovjeka nazvala psihopatom - jest to da mi je, pa... zvučao čudno.

I tako, kad je stigla poruka od potencijalnog poslodavca da se nađemo, ja sam entuzijastično - danaravnosamorecitekadigdje- odgovorila.

I došao je i taj sat, rukovala se sa čovjekom i zahvalila sretnoj zvijezdi što ga nisam otkantala samo zato što čudno zvuči.
Jer prvi dojam je kažu ključan, a on je ostavio sjajan prvi dojam.
Stariji čovjek, dobro obučen, ugodnog osmjeha, finih manira, pomalo pokroviteljski nastrojen.
Sve 5.
Pa smo naručili kave i počeli razgovor.

Prvi ? se upalio kad sam shvatila da nakon 15 minuta neprestanog pričanja o njegovim privatnim stvarima nismo niti jednom dotakli temu POSLA,
Drugi ? mi je zasjao nad glavom kad sam (konačno došavši do riječi) upitala - o kakvom se zapravo poslu radi, dobila odgovor da ...ehm, firma još baš i nepostoji! ali da skuplja ideje, jer će eto, posao krenut, samo što nije...

Ok, - pomislih u tom času, jer to nije bio ni prvi ni zadnji takav razgovor u kojem sam sudjelovala, - pa, dobro, viđen si sa mladom trebom u IN restoranu, platio mi kavu, a sad svak na svoju stranu, kao što reko´ - ni prvi ni zadnji!

Ali, ako ste se ikad našli u sličnoj situaciji, shvatit ćete što mislim kad kažem da u sljedećih sat vremena nisam uspjela uhvatiti sekundu vremena stanke da kažem:

- Bilo mi je drago, al ja sad brišem -

Čovjek mora da je disao na škrge, jer nije zastao ni da uzme zraka. Na stranu s time što sam doznala sve o njegovom uzdrmanom odnosu sa ljubavnicom.
(Uzdrman je zato što se ona udala. Za drugog, očito. I jasno zašto, btw.)

Sve o njegovoj obitelji. (I shvatila otkud mentalna poremećenost vuče korjenje)

Doznala sve o MAFIJI koja ga PRATI jer im je KONKURENCIJA.
I da budem iskrena, nisam sigurna koja me od te tri informacije više uzdrmala...

Ali kad mi je u najstrožoj tajnosti povjerio da su ga do sada već tri puta pokušali ubiti, i sve namjestiti kao nesretan slučaj...
pa, recimo da sam zaboravila na pristojnost... i oborila postojeći rekord u 100m sa preprekama!

Veći dio tog vremena sam i ovako provela čudeći se sama sebi na koje se idiotarije dam navući, i pokušavajući se neprimjetno uštipnuti za nogu, tek toliko da provjerim da ne sanjam.

Ali očito i moja nevjerica ima granice, pa kad mi je jednom u tvrdu glavu ušlo da imam posla sa defacto psihopatom, i to onim koji pati (između ostaloga, kako će se pokazati) od manije proganjanja, prestala sam se osvrtati u potrazi za skrivenom kamerom, i počela tražiti UVJERLJIVI izgovor od:

- mislim da sam ostavila upaljeni štednjak...-

Začudo, kad sam rekla da mi je vrijeme proletjelo i da ću zakasniti na ehmgrhh ako odmah ne krenem, nije izvukao nož i zaskočio me, već je rekao da mu to ljudi često kažu (ma ideš?!) i ponudio se da me odbaci tamo kamo već trebam ići.

-da, mislim si, još najbolje da ga odvedem do kućnog praga...

I očito, otšetala sam živa i zdrava, i sa svim ekstremitetima na broju (naravno da sam tri puta provjerila jel´ mi viri nož iz leđa. Il´ barem pijuk za led...)

Nego, ova priča iz zone sumraka će imati i epilog, jer sam dobila već pet-šest poruka od lika. Kažem poruka, jer se na pozive ne javljam.
Da ne spominjem da sam konačno dobila posao... Jest da čovjek očito mora biti krajnje poremećen da bi me zaposlio.

Pitam se što li to govori o meni?

4 Komentara | Print | # | ^

16.10.2006. 10:55

Moje druženje sa psihopatom



Ne znam kako vi, ali ja sam u životu mnogo puta izjavila za nekog da je psihopat.
Ponekad sam to mislila doslovno, ali češće je to bila izjava u afektu. Jučer samupoznala psihopatu sa cetifikatom. Vjerujte mi, iako sam sklona pretjerivanju, ovo nije takav slučaj.
Od ovoga bi i jaganjci utihnuli...

počelo je tako da sam se javila na oglas za posao.
Da, tako započinje večina mojih noćnih mora.

Čovjek koji me potom nazvao na telefon zvučao sasvim obično. Baš kao vi ili ja. Možda malo preuglađen i prefin. Ali, misliš si - bečka škola. Na koncu, ako je nakakav direktor i u redu je da bude fin.
Razgovor je tekao uobičajenim tokom. Prvih 2-3 minute. a onda je počeo dijeliti preosobne informacije o sebi.
Znate onaj osjećaj kad sanjate i sve vam ima smisla, a onda se pojavi ta neka sitnica koja se baš nikako ne uklapa u tu projeciranu stvarnost, kao sjedite u parku na klupi, sunčate se i hranite golubove, a pored vas prođe Donald Trump sa hrpom praktikanata...
Ili što god.
Dakle, vodimo mi taj telefonski razgovor, i on priča o svojoj firmi, i odjednom počne pričati o svojim hobijima. Kao da ja njega intervjuiram.
Bavi se ovim i onim.Malo nogometom u slobodno vrijeme. A njega baš i nema puno. Jer ima hrpu ideja koje pokušava realizirati. Njemu njegova djevojka kaže: -ti si prevelik da bi se bavio samo jednom stvari. A on njoj i vjeruje da to stvarno misli. Iako stvari među njima sad baš i ne stoje najbolje. Zbog njenog muža. ali i to će se riješiti. On je njoj dao ultimatum. Pa će već kroz mjesec dana sve znati.
-Pa znate, govori on meni, -ja sam vam vrlo svestrana osoba.
-Mmmhm, odgovaram ja.
-Možda nemam mnogo gotovine u džepu, ali imam puno ideja u glavi- kaže meni čovjek koji bi mi, ako sve prođe u redu, trebao isplaćivati mjesečnu plaću,
-Pa, da, to je ono što je najvažnije- odgovara moj automatski pilot, jer moj mozak nije u stanju proizvesti smislenu rečenicu, samo ponavlja:
-wtf,-wtf,-wtf???
-nego, dajte da se mi nađemo na kavi, šta kažete? - pita freak mene
-aaa, pa da, može- glupači naravno ne pada ništa logičnije na pamet, nego da ga pita treba li ponjeti nož ili on preferira svoj vlastiti !!
-evo, možemo za pola sata, u gradskoj kavani. Da ja dođem po vas?
-NE! Ne, hoću reći, pa ne mogu baš sada, jeli, malo sam zauzeta... da se dogovorimo za... pa recimo prekosutra? - Iako bi ja radije idući milenij, ali pogrešno smatram da će mi duži vremenski period omogućiti da smislim i pametniju laž..

Da skratim, on pristaje. Ja činim grešku i povjeravam svoj plan da eskiviram susret svojem najdražem, kojem se iz nekog razloga čini da je čovjek možda malo zbunjen, ali nipošto opasno poremećena ličnost. Pa nakon što me neko vrijeme uvjerava, ja se doista zapitam -ko je ovdje lud- i to tim doslovnim riječima, pa odlučujem dati priliku tom liku, jer na koncu, pa šta ako je malo čudan, neću živjeti sa njim!

Iako, kao što ću poslije shvatiti, instinkti ipak imaju neku jebenu funkciju u životu suvremenog čovjeka....


..................nastavak će uslijediti.................
3 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

dnevna kritika sumanutog uma


my_egotripp@yahoo.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Uz prvu jutarnju kavicu volim:

domaćica iz pakla

dnevnik depresivne domaćice

blokche

siroče

yogica

Athena Air

amy damon

Jazzie

loptica skočica

moix

z.l.e.v.A.n.k.a







Moja arhiva


Studeni 2005. ilitiga "početak"

Prosinac 2005. poznat kao "manjak inspiracije"

Siječanj 2006. "navodno duhoviti mjesec"

Veljača 2006. mjesec "dvojbene kvalitete"

Ožujak teistegodine; tzv. "kritični mjesec"

Travanj,jošuvijekiste; znan i kao "feministički ispadi"

Svibanj, mjesec kritike "prečistog uma"

Tko sam ja?

- Na forumima, chatovima i sličnim internetskim zgubidan stvarčicama ja sam ona koja postavlja najgluplja pitanja

- U gradu negdje u hladu ljeti, zimi u dobro zagrijanom prostoru sa čašom punča; a u oba slučaja prepoznat ćete me kao onu koja se najglasnije žali na vremenske uvjete

- U knjižnici na odjelu britanske književnosti, omiljeno podpodručje - kriminalistika

-U autobusu visim na šipki kod zadnjih vrata jer:
a) bojim se da ću propustit svoju stanicu
b) preniska sam za gornji rukohvat
c) jednom rukom držim torbicu i rukohvat,a drugom mobitel. Naime, paranoična sam da će me okrasti, ali istovremeno se moram žaliti dečku kako mrzim javni prijevoz
d) ako mi se neki ogavni lik počne nabacivati, mogu izletit na prvoj stanici

-U marketu provodim sate birajući mliječne proizvode, a onda se cvokočući žalim kako slabo griju.
Ako sam u shopingu sa dragim, ja sam redovito ona koju se požuruje sa kupnjom jer on je već na kasi..

-Kod zubara i doktora prepuštam svoj red drugima, sved dok sestra ne izađe i za rukav me uvede u ordinaciju

- Na cesti ćete me prepoznati kao luđakinju koja priča sa mačkama lutalicama

- Ako sam na šalteru u pošti, banci ili nekom drugom birokratskom raju, ja sam sigurno ona koju već po dvanaesti put preusmjeravaju na drugi šalter

- Na parkiralištu ili besciljno lutam jer sam opet zaboravila gdje je auto, ili istresam torbicu na haubu i rovarim u potrazi za ključevima..

- Ako u prolazu čujete nekog kako govori na mobitel : "Ali, mama..."


TO SAM JA

Zahvale