Mišljenja su tuđa oduvjek me gnjavila, u mom svijetu vrijede samo moja pravila!!!

25.05.2006., četvrtak

The djevojačko!

Bio je to simpatičan dan...Ja sam trebala solo ostad doma, čak je i moja malađa sisterica išla sa svojim društvom u kino. I tako se ja žalim sama sebi: JAO, SVI IDU NEKAM A JA SOLO DOMA SA STARCIMA. Moje društvo razišlo se po okolicama zagreba i dalje a ja čami doma, ali nije bilo tako... Moja me starija sestra izvukla van, doduše nije baš ona sama zaslužna za to. Naša Lela koja se udaje dosta je provodila vremena samnom i mojom starijom sestrom, znale smo izać van i satima pričale o svim temama koje smo se tad mogle sjetit. Seka ju je samo pitala mogu i ja s njima i stvar je bila rješena!

Našu je Lelu taj dan moj stric došao probno našminkati i mi se kokošetine sve skupile: DA MI VIDIMO KAK BU TO IZGLEDALO. Svi smo bili kod seke u stanu i posuđivale šminku dok su dečki bili na legendarnoj utakmici

DINAMO : HAJDUK

Nakon što su se vratili dečki otišli na momačko, a mi cure ravno u Quin na živu muziku i naravno naš prijevoz DRAŽEN (Dado) I NENO (poznatiji kao mali perica ili samo PERO smijeh).

Samo kaj smo došli već smo bili poznati. Svirači su hvalili: SAMO ZA DRUŠTVO U KUTU... Nakon što su PERO smijeh I DADO otišli ostale smo samo mi žene (kako ko, hehe)

Kako je večer odmicala naručile smo jednu pjesmu za našu dragu Manuelu. Dali smo 50 kuna za pjesmu Željo moja. Naravno ko je išo naručit nego ja:

Image Hosted by ImageShack.us smijeh

JA: Mogu naručit pjesmu?
ON: Možeš pričekat samo malo!
JA: Šta?
ON: Samo malo pričekaj!
JA: Kaaaaaaj?
SEKA me povuče i kaže mi na uho: Reko ti je samo malo.

I ja pričekam par sekundi i on me pozove!

ON: Možeš sad doć.
JA: Jel možete odsvirat ŽELJO MOJA za našu MANUELU koja slavi djevojačko.
ON: Šta?
JA: Jel možete odsvirat ŽELJO MOJA za našu MANUELU koja slavi djevojačko.
ON: A kaj se slavi?
JA: Djevojačko...
ON: Koju pjesmu da joj odsviram?
JA: Željo moja!
ON: To je će bit sad na kraju seta!
JA: Kaj?
ON: Ma niš!

I dam mu 50 kuna. Cijelu su večer svirali ZA CURE KOJE SLAVE DJEVOJAČKO, ZA CURE U KUTU...
Svaka nam je pjesma bila posvečena, a cuge je bilo u potocima.

Image Hosted by ImageShack.us

Kako smo stalno plesali u sali je bilo toliko vruče da smo umirali, a vruči su pogledi frcali sa svih strana. Naša kuma Snježana iz Muinhena, kako bi to ona stručno rekla (poznatija kao KATICA smijeh ili BARBIKA) odlično nas je zabavljala, Lela je čak plesala na stolcu, bilo je i umornih trudnica, zatim moja kuma, seka i Keti koje su zajedno samnom neumorno plesale.

Svirači su nas i dalje hvalili, mi smo se preselile bliže k njima gdje sam ja samo pogledavala preslatkog harmonikaša. I nikad neću zaboraviti kad mi je odvratio ovim riječima u toku pjesme preko mikrofona: SAMO ZA PLAVUŠU...

Image Hosted by ImageShack.us

Kasnije su se dečki pridružili nama curama, e tek je onda počeo pravo dernek ludilo, po 10. su put naručili šampanjac, kolko su ga puta odsvirali čudi me kaj nije ishlapio. Nakon što je prošlo 3 svi smo se preselili k seki i šogiju u stan i nastavili ludovati...do jedno 10 kad smo svi otišli na kavu u TOMI. Tada su naša Lela, kuma i Boris morali ić jer je kuma išla za Njemačku, a Pero je trebo ić s njom no sprečavalo ga je nešto: NE BI U DETALJE!!!

Seka i ja ostale smo budne a šogi je odspavo jedno par sati jer nas je čeko put. On nas je vozio u Moslavinu na nastavak fešte, no to čemo u nekom drugom postu!

Image Hosted by ImageShack.us
- 17:57 - Pljuni i zapjevaj... (45) - Ah,printaj ak očeš - Ovo fakat neznam kaj je

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Pa da i mene upoznate!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ime vam neću reči: EgOcEnTrIc je dovoljno!

Žensko sam...

Izgled mi je i preko-važan, ali mojih slika neće biti!
Volim sebe zadržati za sebe..............

Hvala na razumjevanju!!

Ako vam je moj blog u neredu:
POSPREMI TI TAJ ĐUMBUS, ČOVJEČE!

Image Hosted by ImageShack.us

Da li su vam ikad govorili:
Daj se pogledaj,
mogla bi se malo promjeniti,
kakav ti je to stil,
kako si tako drska,
kako si pokvarena,
i slično


Kaj kog briga za moje ponašanje!
Nekima sam draga nekima nisam...

Kod mene uvijek stoji: GLEDAJ SEBE!
Kaj se tiče toga ja volim druge ljude,
Volim svoje dvije sestre i šogora,
Volim stvarno jako puno ljudi!

Mislim na to da oni koji mene drže na PIKU
da ja njih stavim na HERC!

Ja sam onakva kakva ja želim biti
i ljudi koji se žele domoći popularnosti
tako da promjene sebe zapravo
su ljudi kojima fali samopoštovanja!

zato ja uvijek slijedim:


myspace avatars
MySpace Avatars


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Image Hosted by ImageShack.us

OSMIJEH

Ti si moja snaga
Moj dar od Boga
I kad mi kažeš draga
Dopireš do srca moga

Volim kad te imam
I kad te nikom ne dam
Kad te od svih otimam
I kad tobom vladam

Ma ti si moje sunce
Moje pravo lice
Zvučiš kao zvonce
Kad me zoveš carice

Ti si mali moj
Ma kako da ti kažem, joj
Ma ne, nemoj
Osmijeh ti sreći si svojoj

Image Hosted by ImageShack.us

Hm...da vidimo ponude!!!

Bljog.hr
Rumfo.hr
Ekran.hr
Wallpapersi
tuning
vip-page
photos
prljavci

VRIJEDI POGLEDAT!!!

Image Hosted by ImageShack.usbojko
Image Hosted by ImageShack.usD.S.O.
Image Hosted by ImageShack.usGaladiler
Image Hosted by ImageShack.usMrtvitrezni
Image Hosted by ImageShack.usJedy Master Peace
Image Hosted by ImageShack.usspeed26
Image Hosted by ImageShack.usĐus
Image Hosted by ImageShack.usaurora
Image Hosted by ImageShack.us....I'll be back....
Image Hosted by ImageShack.usskladateljica snova
Image Hosted by ImageShack.usP@trish@
Image Hosted by ImageShack.ussecondchance
Image Hosted by ImageShack.uscrazylittle92
Image Hosted by ImageShack.ussekić
Image Hosted by ImageShack.usela
Image Hosted by ImageShack.usmony
Image Hosted by ImageShack.uscrazyblond
Image Hosted by ImageShack.ussvenmen
Image Hosted by ImageShack.usiva
Image Hosted by ImageShack.usMy wish
Image Hosted by ImageShack.usZa sve koji znaju francuski
Image Hosted by ImageShack.usnajluđi blog na kojem sam do sad bila, vjeruj mi!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Image Hosted by ImageShack.us

Ožujak

Sravnao me ožujak
Moj treći ujak
Život mi zauvijek promjenio
Ljubav mi zaplijenio

Zgazio me proljetni vlak
Ukrao mi sav zrak
Bezobrazno me pustio
Zauvijrk me upropastio

Pregorki ožujak
Treći mi ujak
Grijehe je natovario
Za mene nije mario

Udario me ožujski vlak
Iz punih pluča ispustio mi zrak
Samu me ostavio
Golim me rukama udavio

Proklet bio ožujak
Najdraži mi treći ujak
Kljuć mog srca je izgubio
Bašćutno me ubio

O taj ožujski vlak
Taj proljetni zrak
Pamet mi pomutio
Na krivi put me zaputio

Dugi čudan ožujak
Pametan moj treći ujak
Novu mene je stvorio
Novu mi je stranu otvorio

Znam što je htio ožujak
I njegov proljetni vlak
Iz smrti me probudio
Novi mi život ponudio

Dragi moj ožujak
Prekrasan cvijetni lutak
Hvala što si me oporavio
Hvala što si me oživio

myspace

myspace layouts


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Image Hosted by ImageShack.us

- Strah od ljubavi jednak je strahu od života, a oni koji se boje života već su napola mrtvi!
- Sjećanj kroz patnju udvostručuje sreću!
- Čovjek koji nije svijestav važnosti patnje nije počeo živjeti istinskim životom.
- Smijeh je jedna od najozbiljnijih stvari.
- Čovjek koji s višeg padne, više se udari.
- Čovjek ima samo ono što daje.
- Vatra i voda dobre su sluge, ali zli gospodari!
- Slava je otrov koji treba uzimati u malim dozama.
- Samo jednostavne stvari nikad ne razočaraju.
- Misli na uspijeh i bit ćeš uspješan, misli na sreću i bit ćeš sretan.
- Entuzijazam je važniji od inteligencije!!!
- Nema u životu pobjednika - ima samo preživjelih!
- Mnogi ljudi žive da bi jeli i pili, a pametni ljudi jedu i piju da bi živjeli.
- Mnogi griješe iz straha da ne pogriješe.
- Nebo nije ni mjesto ni vrijeme... Nebo je savršenstvo!
- Jedina prava pogreška je ona iz koje ništa ne naučimo!!!
- Ako voliš život, nastavi svoj put... Uvijek ćeš imat ljude koje ćeš moći voljeti!
- Ako neznaš živjeti onda ne živiš!
-Život se može razumjeti jedino unatrag, ali živjeti se mora unaprijed.
-Nisu svi koji lutaju izgubljeni.
-Najveća sreća u životu je uvjerenost da smo voljeni - voljeni zbog toga kakvi jesmo ili još više, usprkos tome kakvi jesmo.
-Čudo je početak mudrosti.
-Nema puta prema stanju mira; sam mir je put.
-Riječi su samo riječi i bez srca nemaju značenja.
-Ljudi uvijek stvore vrijeme za raditi stvari koje zbilja žele.
-Problem je u tome da ako riskirate ništa, riskirate puno više.
-Više je gladi u svijetu za ljubavlju i poštovanjem, nego za kruhom.
-Nitko nije toliko velikodušan kao onaj koji nema ništa za dati.
-Moć je najmoćniji afrodizijak.
-Nije da nisam uspio. Upravo sam otkrio 10 tisuća načina koji ne funkcioniraju.
-Nada je budan san.
-Razumni se ljudi prilagođavaju svijetu. Nerazumni ljudi pokušavaju prilagoditi svijet sebi. Sav napredak iz tog razloga leži na nerazumnim ljudima.
-Nikad nemoj dopustiti da ti osjećaj morala zasmeta da učiniš ono što je ispravno.
-Ako budemo prakticirali filozofiju 'oko za oko' i 'zub za zub', uskoro će čitav svijet biti slijep i krezub.
-Samo nekoliko stvari može pomoći osobi više od toga da joj daš odgovornost i tako pokažeš da joj vjeruješ.
-Stara je navika teologa da žive tuku s kostima umrlih.
-Nikad nije sam onaj kojeg prate plemenite misli.
-Nikad do otkrića nisam došao isključivo racionalnim razmišljanjem.



NEŠTO NAJDRAŽE


Nothing Else Matters
Add a video to your site Webratsmusic.com


NOTHING ELSE MATTERS

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
and nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say

Trust I seek and I find in you
Every day for us, something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they say
never cared for games they play
never cared for what they do
never cared for what they know
and I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
No, nothing else matters

Image Hosted by ImageShack.us

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _