E g i p ć a n k a

nedjelja, 05.02.2006.

Povratak

Nekad sam pisala na ovom blogu, relativno često.
Stadoh sa pisanjem jednog dana u listopadu...Ne znam gdje je u međuvremenu nestao moj blog. Ali nebitno je ionako.
Vraćam se.
Ponovo.
Svima koji me se sjećaju (a njih je možda tek nekolicina) poručujem: dolazim u goste i nosim vam komentar.
Pusa :)))

05.02.2006. u 02:34 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

...niste u Egiptu, već ste na još spektakularnijem mjestu Egipćankinom blogu...


Ovo sam vidjela od dexterious:

EEnergetic
GGraceful
IIntelligent
PPerfect
CCute
AAppealing
NNeglected
KKinky
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Simply the best:

jagode
mandarinica
Michi
Sljiva
SLepi
dexterious
reina
heraklo
Mr.Smith
conversica
čudnovati kljunaš
nema me
little butterfly
keep it real
Fensi Girls

Samo neke riječi

Samo neke riječi motaju se po glavi,
nespojive.
One ukazuju na tebe, snažne su,
neukrotive.
Samo neke riječi kojih se sjećam vode me,
traže me, zovu me
Odzvanjaju u glavi tako glasno, ne daju mi mira...
Borim se protiv njih, ali nisam dostojan protivnik.

Samo neke riječi
stoje mi u mislima, danonoćno
održavaju vezu s tobom, ne daju joj da pukne.,
jer...ti i ja...smo svijeta dva-slična
I kad sam s tobom vrijeme mi stoji, ne dišem
A kad te nema ja ludim, žudim, uzdišem...
jer RIJEČI me čine tvojom, dozivaju,
mame, mame me k tebi...
pa onda pomislim da to i nisu "samo neke riječi"
da, to jesu riječi ali tvoje riječi...

PS: Posvećeno blogu, blogerima, njemu, meni...

Lagano umiranje...

Lagano umire onaj koji ne putuje,
onaj koje ne čita,
onaj što ne sluša muziku,
onaj koji ne nalazi zadovoljstvo u sebi.

Lagano umire onaj koji uništava vlastitu
ljubav,
Onaj koji ne prihvaća pomoć.
Lagano umire onaj koji se pretvara u roba
navika,
postvljajući si svaki dan ista ograničenja,
Onaj koji ne mijenja rutinu,
Onaj koji se ne usuđuje odijenuti u novu boju,
i ne priča s ljudima koje ne poznaje

Lagano umire
Onaj koji bježi od strasti
i njenog vrela emocija;
onih koje daju sjaj očima i
napušenim srcima

Lagano umire
Onaj koji ne mijenja život kad nije zadovoljan
svojim poslom ili svojom ljubavi,
Onaj koji se ne želi odreći svoje sigurnosti radi
nesigurnosti,
i koji ne ide za svojim snovima;
Onaj koji si neće dozvoliti
niti jednom u svom životu,
da pobjegne od smislenih savjeta...

ŽIVI DANAS!
RISKIRAJ DANAS!
NE DOZVOLI LAGANO UMIRANJE!!!

NE ZABORAVI BITI SRETAN!

~Pablo Neruda~