E g i p ć a n k a

ponedjeljak, 03.10.2005.

...a mislila sam da smo ON i JA dokaz da muško - žensko prijateljstvo postoji, naravno; prevarila sam se!!!!

Eye contact, kontakt očima, tzv. pogledi, govor očiju…sve redom nabrojeno predstavlja zapravo jedno te isto - govor tijela. Isti taj govor tijela primijenila sam sasvim slučajno, nenadano, neplanski i još 1000 NE; 1000 ZATO sinoć. Svi se zasigurno mislite Neš' ti nje, gledala se s nekim tipom, eh da je bar «neki tip». Dakle, osoba X je moj bivši-bivši hm recimo ljubavnik, a prije ljubavnika ista ta osoba bila mi je najbolji prijatelj dugo godina (još jedan dokaz da muško – žensko prijateljstvo baš i ne ide..). I kako to obično ide Prijatelj => Ljubavnik => Poznanik => Stranac (neka vrsta hranidbenog lanca??) i sad prolazi nekako ovo Prijatelj – Ljubavnik, a kad priči dođe kraj postane jebeno na kvadrat, jer si više nismo «Prijatelji na kvadrat 2» nego se pretvaramo u veliko NIŠTA, prošlost nestane u trenu, neželjeno., a s njom nestane sve ono dobro i loše, bez svađe, bez vike bez dreke jednostavno je došao kraj…šmrc! I sinoć Ja (magarac) ulazim u kafić i nakon dugo vremena vidim njega vikendom van, hm a dugo vremena nisam imala šansu ispipati kako dotični diše…da preoblikujem prethodnu rečenicu, zapravo…dugo vremena nisam se usudila provjeriti kako dotični diše, jer previše sam ja izgubila u vezi s njim, imala sam dvostruke osjećaje; voljela sam ga kao prijatelja i kao muškarca.
Ulazim, zdesna mi stoji ON, ne vidi me; trenutak kasnije vješam jaknu neposredno blizu njega, kaže mi: Ej mala, gdje si mi ti?, osmjehnem se, u drugom momentu nekontrolirano u gužvi (da, moš mislit to mi izlika) rukom uhvatim njegovu…ostatak večeri znala sam da me gleda, njegov pogled osjetila sam i na leđima…svuda….pogledi nam se sretnu 100-njak puta i svaki put smo se skužili, mi se jednostavno znamo…8 godina prijateljstva, 2 godine veze, 1.5 godina otuđenosti. Ponekad ga pogledam pa pomislim da ga ne poznajem više, prepadnem se kako je moguće da ga ne poznajem, a zapravo ga znam?!!! Sinoć mi je bilo dovoljno da shvatim da ga znam, da se ipak MI znamo, sinoć sam shvatila da je još puno nabijenih emocija između nas, sinoć u pogledu odao mi je tajnu…»ja sam ti prijtelj«, danas mi se opet onako živahno javlja, svirne u prolazu, znam da me potajno želi - opet. Ne, meni to ne treba, meni više ništa od njega ne treba, naučila sam živjeti bez njega. Ako sam ga već izgubila prijatelja i ljubavnika, ne želim ga izgubiti kao poznanika. Eye contact i pozdrav s njim sasvim su mi dovoljni; moram držati distancu kako bih zaštitila sabe i njega od obnavljanja emocija, a oboje znamo da bi to ponovo završilo loše. Ako smatrate da možemo obnoviti prijateljstvo, varate se, jako se varate…mi više nikad ne možemo biti prijatelji.
SAVJET:
Ne pokušavajte vezu sa svojim dugogodišnjim prijateljom/icom, jer cijena izgubljenog je jako visoka, postoji vjerovatnost da ta veza opstane, al ju je teže graditi…vjerujte, ja znam! Možda ja čak na kraju i nisam loše prošla ostao mi je EYE contact, a šta sam sve imala….


03.10.2005. u 00:59 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

...niste u Egiptu, već ste na još spektakularnijem mjestu Egipćankinom blogu...


Ovo sam vidjela od dexterious:

EEnergetic
GGraceful
IIntelligent
PPerfect
CCute
AAppealing
NNeglected
KKinky
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Simply the best:

jagode
mandarinica
Michi
Sljiva
SLepi
dexterious
reina
heraklo
Mr.Smith
conversica
čudnovati kljunaš
nema me
little butterfly
keep it real
Fensi Girls

Samo neke riječi

Samo neke riječi motaju se po glavi,
nespojive.
One ukazuju na tebe, snažne su,
neukrotive.
Samo neke riječi kojih se sjećam vode me,
traže me, zovu me
Odzvanjaju u glavi tako glasno, ne daju mi mira...
Borim se protiv njih, ali nisam dostojan protivnik.

Samo neke riječi
stoje mi u mislima, danonoćno
održavaju vezu s tobom, ne daju joj da pukne.,
jer...ti i ja...smo svijeta dva-slična
I kad sam s tobom vrijeme mi stoji, ne dišem
A kad te nema ja ludim, žudim, uzdišem...
jer RIJEČI me čine tvojom, dozivaju,
mame, mame me k tebi...
pa onda pomislim da to i nisu "samo neke riječi"
da, to jesu riječi ali tvoje riječi...

PS: Posvećeno blogu, blogerima, njemu, meni...

Lagano umiranje...

Lagano umire onaj koji ne putuje,
onaj koje ne čita,
onaj što ne sluša muziku,
onaj koji ne nalazi zadovoljstvo u sebi.

Lagano umire onaj koji uništava vlastitu
ljubav,
Onaj koji ne prihvaća pomoć.
Lagano umire onaj koji se pretvara u roba
navika,
postvljajući si svaki dan ista ograničenja,
Onaj koji ne mijenja rutinu,
Onaj koji se ne usuđuje odijenuti u novu boju,
i ne priča s ljudima koje ne poznaje

Lagano umire
Onaj koji bježi od strasti
i njenog vrela emocija;
onih koje daju sjaj očima i
napušenim srcima

Lagano umire
Onaj koji ne mijenja život kad nije zadovoljan
svojim poslom ili svojom ljubavi,
Onaj koji se ne želi odreći svoje sigurnosti radi
nesigurnosti,
i koji ne ide za svojim snovima;
Onaj koji si neće dozvoliti
niti jednom u svom životu,
da pobjegne od smislenih savjeta...

ŽIVI DANAS!
RISKIRAJ DANAS!
NE DOZVOLI LAGANO UMIRANJE!!!

NE ZABORAVI BITI SRETAN!

~Pablo Neruda~