Sjena leptira Lisa Kleypas

petak , 09.03.2018.




Sjena leptira Lisa Kleypas

Izdavač: Mozaik knjiga

Drugi roman iz serijala “Friday Harbor”


Umjetnica staklenih skulptura i vitraja Lucy Martin od djetinjstva je očarana staklom. Njezini radovi imaju posebnu ljepotu, zrače posebnim sjajem satkanim od puno ljubavi ali i malo magije. U životu joj se sve posložilo, ima posao,ljubav svog života Kevina s kojim je zaručena. Na pri pogled sve se činilo sjajno, međutim Lucy doživi veliku izdaju od zaručnika koji ju prevari ,ni manje ni više, nego sa njenom sestrom Alice. Lucy je jako razočarana i ne može vjerovati da joj se to dogodilo. Preispituje gdje je pogriješila, i tko je kriv za nastalu situaciju. A da stvar bude gora osim što je ostavljena doživi prometnu nesreću. Nakon prometne pomaže joj Sam. Sama je upoznala jednom prilikom sasvim slučajno.

Sam Nolan je vinogradar, neženja koji ne vjeruje u brak. Lucy i Sama povezuje zajednička prijateljica Justine. Nakon prometne nesreće Sam nevoljko pristaje da Lucy useli kod njega. Njih dvoje imaju jasan dogovor da će joj on pomagati dok se ne oporavi unatoč iskricama privlačnosti koje postoje između njih. Zbog svog stava Sam joj izjavljuje da nikada neće započeti ljubavnu vezu. Lucyn boravak kod Sama produbljuje njihovo prijateljstvo. No hoće li postati nešto više od toga?


Zanimljiva priča sa dozom magije. Ustvari prije bih rekla da naši glavni junaci imaju poseban dar kojega dobro skrivaju od svojih obitelji. Baš taj njihov jedinstveni dar daje jednu posebnu draž ovom romanu. Iako su u prvom planu Lucy i Sam čiju priču pratimo, usporedno pratimo i nastavak priče o Marku i Holly. Uz posebni dar koji imaju glavni junaci, raspliću se i obiteljski odnosi obitelji Martin koji imaju svoje tajne. Uživala sam čitajući ovaj roman, a nadam se da će te i vi.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.