Gdje je nestao domaći suhi sir?

četvrtak , 18.05.2017.

Gdje je nestao domaći suhi sir?

Jučer sam bila na tržnici Dolac u potrazi za pravim domaćim suhim sirom. Na našoj tržnici takvog sira nema,mislim ima ostalih suhih i svježih sireva ali ne i ovoga. Potraga za sirom je bila vrlo neuspješna , ni na Dolcu takvog sira nema. Možda sam došla prekasno ili je čak i bio prodan ako je netko imao. U svakom slučaju moje pitanje glasi: Ima li itko na seoskom gospodarstvu da proizvodi još takav sir? Netko će mi reći pa kupi taj sir u trgovini, pa mogla bi , ali ja bi pravi domaći sa seoskog gospodarstva. A da vam bude jasnije kakav sir tražim pogledajte sliku. Pod ovim imenom se prodaje u trgovini , a ja bi takav domaći.





Taj sir vam se radi od domaćeg svježeg kravljeg sira, sir mora biti tvrđi tj. dobro ocijeđen.


Nakon što je dobro ocijeđen, natrlja se izvana sa soli i stavlja u hlad na sušenje. Suši se u košari da ne mogu leteća stvorenja do njega. osim soli može se staviti i paprike, u sami sir neki od okusa po želji , ali najbolji je kada bude u dimu 1. dan. Kada se takav sir reže ima mrvičastu strukturu, kao i Prgice. Eto ako ništa drugo morati ću ili kupiti u trgovini ili još bolje kupiti domaći sir i posušiti ga na svoje veliko zadovoljstvo….

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.