Godina dana

subota , 18.02.2017.


Natalija


Danas je točno godina dana kako sam otvorila ovaj blog i pridružila se blog svijetu. Godina je stvarno brzo prošla, a što se tiče postova sa ovim današnjim postom biti će ih točno 80. Neke teme sam malo zanemarila, neke dodala i na kraju imamo od svega po malo. U zadnje vrijeme sam pisala dosta osvrta , jer sam puno čitala. Ali nisam samo čitala, malo sam i radila u svojem kreativnom kutku i to većinom prije blagdana. Nadam se da ću još dugo biti u ovom blogerskom svijetu i da će prije svega biti dovoljno vremena da svratim svaki dan na blog i napišem koju riječ. Ovim putem želim se svima zahvali koji svrate na moj blog i komentiraju, hvala od srca svima koji me pratite. U ovih godinu dana E. je napisala samo 1 post jer od posla ne stigne, ali to nije ni bitno, jer sam blog pokrenula iz čiste zabave i mojeg viška vremena.


Uživajte u ovom lijepom danu , vaša N.







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.