Kendall Rayan Probaj me i Zgrabi me

subota , 08.10.2016.





Kendall Rayan Probaj me i Zgrabi me

Izdavač: 24 sata


Probaj me

Emmy Clark je južnjakinja koja dolazi u New York kako bi radila u svijetu mode. Dobivši posao asistentice u modnoj agenciji bila je vrlo zadovoljna jer je dobila posao koji je oduvijek željela. Njena šefica Fiona Stone je prava vještica i raditi za nju je prava noćna mora. emmy u agenciji upoznaje Bena Shawa -manekena u usponu. ben se zagrije za Emmy, a ona ne želi biti njegova igračka požude. U Parizu na tjednu mode Ben i Emmy se upuštaju u zabranjenu aferu. Benova prošlost počinje izlaziti na površinu,Fiona doznaje da su u vezi što dovodi do raznih komplikacija i prekida.


Zgrabi me

Nakon što su prekinuli, Emmy ostaje bez posla, sažalijeva se u svojem stanu. Nakon mjesec dana Benovog navaljivanja ponovno se pomire. Emmy postaje Benova asistentica , a Fiona koja je također bila zaljubljena u Bena smišljala je svojevrsne laži kako bi ih razdvojila. Kada Ben zatraži Fionu da prekine s njom ugovor prije roka , ona pristaje.
Odmah drugi dan se na internetu pojavila vijest koja je Bena i Emmy posvađala i prekidaju po drugi put…


Lako i brzo čitljivo. S obzirom da je erotski roman nisam nešto previše ni očekivala. Priča je nekako mlaka, sladunjava i nema ono nešto što bi te privlačilo na čitanje. Nedostaje tu još dramatike i napetosti. Cijela priča mogla je biti u jednoj knjizi,a ne razvučena na više dijelova.
Na svakoj drugoj stranici ima “akcije”. Ok, je erotski roman ali ovo je bilo previše ni Moj muškarac nema tako puno “akcije” kao ova knjiga. Imam dojam kao da je autorica od svih erotskih romana uzela po nešto i sklapala roman. Mene se nije pretjerano dojmila i na Goodreadsu je od mene dobila 2 zvjezdice.

Prva dva djela sam pročitala,a sada je na vama hoćete li čitati ili ne. ostaje mi još 3. dio za pročitati, ne nadam se nekom poboljšanju, ali kad sam započela budem i dovršila.




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.