Dekoupage na "mozaiku"

utorak , 24.05.2016.




Za ovaj projekt potrebno nam je: drvena kutija, ljuske jaja, akrilna boja, motivi po želji, ljepilo za dekoupage i drvofix, kisti i bezbojni lak u spreju

Kutiju obojite iznutra i izvana bijelom bojom u jednom sloju, samo gornji dio poklopca ostavite neobojan.


Sada na gornji dio poklopca lijepimo drvofixom ljuske jaja ( ljuske moraju biti dobro oprane i posušene i ona unutarnja opna mora biti skinuti ukoliko se da odvojiti). Drvofix odredite sami koliko vam najbolje paše kod lijepljenja ,samo nemojte previše (kao ja na ovoj drugoj slici) dulje se bude sušilo. Ljuske lijepite na način da stavite ljusku na dio koji je premazan ljepilom i prstom stisnete da popuca i zalijepi se za podlogu. tako dobivate "mozaik". Kad ste sve polijepili ostavite da se dobro suši.

To treba izgledati ovako



Nakon sušenja cijelu kutiju još jednom treba prebojati bojom , ali ovaj put sve. Ja sam ljuske jaja bojala u dva sloja. I opet ostavite na sušenje.


Kad se boja posušila radimo klasični dekupaž , ostavimo da se motivi posuše ukrasimo gliterom po želji , trakicama ..... Pustite mašti na volju. Ja nisam koristila nikakve ukrase. Polakirajte da zaštitite motive i predmet ,posušite i to je to. A meni je ovako ispalo.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.