Avon naturals sprej za tijelo

nedjelja , 06.03.2016.



Slika preuzeta sa neta.

Danas mi i nije neka inspiracija za pisanje. Razmišljala sam što bi danas od Avona mogla prezentirati i recenzirati. Odluka je pala na Avon naturals sprej za tijelo , ali neću recenzirati samo jedan nego općenito sve sprejeve iz te kolekcije. Nastojim da mi postovi nadovezuju od knjige do kozmetike. Uvijek ima neka poveznica. Nadam se da ste primjetili sretan


Prije nego počnem sa recenzijom moram vam reći o jednom kozmetičkom salonu. Moja draga, mlada , simpatična susjeda otvorila je svoj kozmetički salon imena Mask. Curka ima tako nježnu ruku da nije normalno. Bolovi depilacije- kod mene jako slabi. Po cijeni mislim da je najjeftinija u zapadnom djelu Zagreba. Kristina želim ti puno sreće u radu i da imaš posla tak da buš morala imati liste čekanja.

I kakva bi ja to susjeda bila kad ne bi za otvorenje salona napravila poklon.








A sada recenzija.

Sprejevi dolaze u plastičnoj prozirnoj bočici zapremnine 100 ml. Jako su ugodnog mirisa i stvarno može svako pronaći nešto za sebe. Mirišat ćete toćno po onom sastavu od čega je. Imala sam od ljubičice i ličija , ali nažalost već ga dulje vrijeme nema za kupiti. Nadam se da će ga vratiti na tržište.
Ove sprejevi koristim većinom preko ljeta jer su blagog mirisa i osvježavajući. Ako za vrućih dana ne volite teški miris parfema ovo je dostojna zamjena. Miris se zadržava na koži do tri sata bar je kod mene tako. Fora kad se našpricate na plaži sa mirisom od ruže i čokolade , a ljudi dva metra od vas zurkaju tko jede čokoladu. rofl eto toliko o tome koliko je miris uvjerljiv.

Formula sadrži ekstrate cvijeta i vitamine. Koristim ih i za osvježivanje posteljine i prostorija. Na tkanini i odjeći ne ostavljaju mrlje.
Posteljinu pošpricajte iz udaljenosti 20-30 cm 2-3 puta.

Mirisi koji su trenutno na tržištu:
Marakuja i božur, zeleni čaj i verbena, ružičasta tratinčica i limun, cvijet trešnje, cvijet naranče, magnolija, jasmin-hladi kožu, šljiva i vanilija, ruža i čokolada, vanilija i sandalovina, nar i mango , orhideja i borovnica.

Osim ovih koji su nabrojani i "obični" ima i dva mirisa sa svjetlucavom formulom:
Marakuja i božur, cvijet trešnje.


U sljedećem postu vodim vas u Grčku.......


Oznake: avon, naturals sprej za tijelo, studio mask

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.