The ultimate best of :)






kao što rekoh, best of blogova po vlastitom izboru :D





Black Dog
"hey, hey, maaaama, say the way you mooooouveeeee....


aristonov innuendo
lik s forumčeka, voli filozofiranje i rebarca :)


Lizard Queen
is there everybody in? the ceremony is about to begin :)


Forsaken Vampire..ovaj...ahven:)
heh, let it bleeeeeeeeeeeeeeeed......


r e b e l
to be a rock and not to roll :) još jedan od braće rockera :D


keep on rockin' :D...
još jedan supermegaodličan blogce, molim obavezno posjetiti :D


Music is your only friend...until the end
..this is the end... my beautiful friend....


Sign on the wall
To be a rock and not to roll...


Every day I had the blues...
još jedan muzički blog, konkretnije, blues. Eto.. :)


the battle of evermore
another led zepp freak :D


¤ Trapped inside this Octavarium ¤
Dream Theater.... so, just dream on ;)









Životno pravilo



"Živi brzo, umri mlad i budi lijep leš"










Dante's Inferno test






































Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Pink Floyd
...Learning To Fly...






Into the distance, a ribbon of black
Stretched to the point of no turning back
A flight of fancy on a windswept field
Standing alone my senses reeled
A fatal attraction holding me fast, how
Can I escape this irresistible grasp?

Can’t keep my eyes from the circling skies
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, i

Ice is forming on the tips of my wings
Unheeded warnings, I thought I thought of everything
No navigator to guide my way home
Unladened, empty and turned to stone

A soul in tension that’s learning to fly
Condition grounded but determined to try
Can’t keep my eyes from the circling skies
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I


Above the planet on a wing and a prayer,
My grubby halo, a vapour trail in the empty air,
Across the clouds I see my shadow fly
Out of the corner of my watering eye
A dream unthreatened by the morning light
Could blow this soul right through the roof of the night

There’s no sensation to compare with this
Suspended animation, a state of bliss
Can’t keep my eyes from the circling skies
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I













11.01.2006., srijeda


Stand and fight :))



Eto, dosta je kasno a ja još ne spavam. I sad gledam tu rečenicu i divim se njenoj trivijalnosti.... , hahahha!
Izgleda da je to posljedica one extra jake kave koju sam kombinirala s muzikom Dream Theatra. Ta progresiva me ubiše, ionako sam pomalo rastresena.Nevermind. I tako, ne spava mi se pa malo se šuljam i čitam blogove koje ne stignem/ne da mi se inače.
U pozadini je neka bljutava američka seirija, nešto tipa «NYPD».
Idu mi na qrac vec, zar ništa ne može proći bez lita krvi i leševa na sve strane? Netko tko je labilnija ličnost već bi imao valunge, hahaahahaha.
Neznas tko je bolesniji - oni koji snimaju takvo smece ili mi koji to gledamo :)
Nije onda ni čudo zašto ameri trebaju psihijatra čim netko malo jače zalupi vratima :D
Rekla sam da čitam blogove...majke mi, ako naiđem na još koji na tokio hotel i g'n'r , bacam se s balkona!
Od toga su gori samo polu- suicidalni tinejđeri koji mrze sebe, cijeli svijet i citiraju Kurt Cobaina
* roll eyes*
Možda mi i ne bi bilo tako smiješno da ne znam da sam i sama bila u sličnom stanju godinu dana unazad, i mogla bi sad pričati kako znam kako je to ali neznam .....
My point: A. Huxley, reče da je «svaki čovjek univerzum za sebe, potpumo sam sa svojim razmišljanjima , ograničene percepcije zbog prirodnih barijera kojima je naš mozak ograđen i da prema nekome ne možemo postići ništa više (niti manje) od empatije.»Zašto to spominjem? Zato jer je istina. Možda smo bili u sličnoj situaciji i znamo kakav je to osječaj ali ograničeni smo subjektivnošću a i introspekcija je prilično zeznuta stvar...Zaista, nesposobni smo za bilo što više od empatije, tj. suosječanja i prisjcanja vlastiog sranja.
Tema je detaljnije razrađena u knjizi «Vrata Percepcije - Pakao i Raj», koga znaima neka pročita, meni se neda tu sada sažetke pisati :)

Btw....

Mac u ruke, glava gore, uvek postoji nada i bit ce je dok je Meseca i Sunca :)



- [02:25] - Komentari (12) - Print - # -







<< Arhiva >>