The ultimate best of :)






kao što rekoh, best of blogova po vlastitom izboru :D





Black Dog
"hey, hey, maaaama, say the way you mooooouveeeee....


aristonov innuendo
lik s forumčeka, voli filozofiranje i rebarca :)


Lizard Queen
is there everybody in? the ceremony is about to begin :)


Forsaken Vampire..ovaj...ahven:)
heh, let it bleeeeeeeeeeeeeeeed......


r e b e l
to be a rock and not to roll :) još jedan od braće rockera :D


keep on rockin' :D...
još jedan supermegaodličan blogce, molim obavezno posjetiti :D


Music is your only friend...until the end
..this is the end... my beautiful friend....


Sign on the wall
To be a rock and not to roll...


Every day I had the blues...
još jedan muzički blog, konkretnije, blues. Eto.. :)


the battle of evermore
another led zepp freak :D


¤ Trapped inside this Octavarium ¤
Dream Theater.... so, just dream on ;)









Životno pravilo



"Živi brzo, umri mlad i budi lijep leš"










Dante's Inferno test






































Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Pink Floyd
...Learning To Fly...






Into the distance, a ribbon of black
Stretched to the point of no turning back
A flight of fancy on a windswept field
Standing alone my senses reeled
A fatal attraction holding me fast, how
Can I escape this irresistible grasp?

Can’t keep my eyes from the circling skies
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, i

Ice is forming on the tips of my wings
Unheeded warnings, I thought I thought of everything
No navigator to guide my way home
Unladened, empty and turned to stone

A soul in tension that’s learning to fly
Condition grounded but determined to try
Can’t keep my eyes from the circling skies
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I


Above the planet on a wing and a prayer,
My grubby halo, a vapour trail in the empty air,
Across the clouds I see my shadow fly
Out of the corner of my watering eye
A dream unthreatened by the morning light
Could blow this soul right through the roof of the night

There’s no sensation to compare with this
Suspended animation, a state of bliss
Can’t keep my eyes from the circling skies
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I













13.10.2005., četvrtak


Physical Graffiti



Zanimljivo je to. Obicno kad se vracam iz skole imam određenu rutu kuda idem, Tarkus prvo pa prek korza doma. Ali ponekad malo odem malo okolo, da vidim koga ima i tako . Ionako mi je to samo 5 minuta više. E sad, my point. Kad odem prek route 66 :D uvijek prolazim kraj jedne zgrade s grafitima. Svakakvih uglavnom ima, onih megalomanskih, šarenih a i pokoji samo našaran an brzinu. Jedan takav me uvijek razveseli, makar nije ništa posebno. Zapravo, lako ga možete i ne vidjeiti ako samo povrsno pogledate. I meni je taj grafit iz nekg razloga poseban, a ni sama neznam zasto, uglavnom mi stalno izmami osmijeh. Nacrtan je Eddie, maskota od Maidena, onako vidi se da u par poteza ali ipak prepoznatljivo, u pozi sa Killersa :D I tako se Eddie i ja pozdravimo kad prolazim onuda. Još nisam s njime komunikaciju razvila kao s paucima u svojoj sobiali na najboljem smo putu da postanemo frendovi.
Eddie i ja :D



- [20:17] - Komentari (2) - Print - # -











07.10.2005., petak


Pick up my guitar 'n paly, just like yesterday :D





u sredini : moja nofa elektricna :D

pozadina: zid u dnefnom borafku :D

Yeeey, hepi sam jaaako.
Stigla mi je elektricna danas, i bijah na koncertu Fallena i sva sam weee :D

Toliko do mene za sada, idem laštiti gitaru i pit caja, ostah bez glasa :D



- [22:03] - Komentari (7) - Print - # -











02.10.2005., nedjelja


Moje razbacane misli volume II. :D



"Now the years are rolling by me, they are rockin’ even me
I am older than I once was, and younger than I’ll be, that’s not unusual
No it isn’t strange, after changes upon changes, we are more or less the same
After changes we are more or less the same"


Weeee, Simoncek & Gafunkelcek rulaju :D
Sad tek skužih da nisam duuuuuuuuuuuuuuugo natipkala neki suvlisli post, nekaj konstruktifno, ali bez brige, par otrovnih tekstova je u pripremi :o) Aaaaaaa, tajming je sfe, LOL.
Nego. Jučer je frend imal b-day, weeeee. Što reći, Rock'n'roll all nite :D Svirali su neki ljudofi, ma bend je strašan, "Vragu Ispod Tregera" se zovu :D LOL, derali su Ramonese i Clash i sveeee i weeee :)
Vecer je zavrsila in the sky with diamonds, pa si ti misli.
Nitko mi nije vjerovao danas kaj se desilo danas. Ja sam se, mala bezvoljna ljencina inace, probudila danas, u nedjelju , U SEDAM UJUTRO što i ne bi bilo tako čudno da nisam poslije ,dva sata štrebala KEMIJU :D Ostatak dana sam se vukla na relaciji kauč - krevet, slušala muziku i tako...Inače, pa neznam kuda mi vrijem porlazi.U školi mi tak brzo dan prode i to je super, al u backgroundu imam mali milijun raznih grupa, spotrskih, ovih, onih, neznam ni sama koliko ih ima - sve češće mi se čini da još samo nisam član AA :D
Hm...



- [20:49] - Komentari (6) - Print - # -







<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>