Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

This is my Hate song
Since 09.01.2006 Free Web Counter

31.03.2006., petak

Infidel



Apostole!
Nisam ja još jedno janje
Moje su misli grešne
I nikakva sveta voda neće
Natjerati me da pokleknem
Slobodnjak sam po vjeri
Ateist, neuk sam i lud!
Jer ne vjerujem u Ono
U što sumnja cijeli puk.

Nisam kao ti ..pastir
Ja nemam svoje stado
Da me prati..
Nemam sakramente,
Neću ni u raj
Ne vjerujem u reinkarnaciju
Smrt je moj kraj.

Nisam tvoj vojnik, niti ću biti
Ne vjerujem u taj rat
Sa mnom nećeš ništa postići
Bježi sa mog praga
Regrutiraj negdje dalje
Nisam ja od onih
Koji nedjeljom mole!

Nisam tako slab
Da mi treba
Utjeha od tebe
Niti želim ispovijedati
Tebi svoje grijehe
Moja savjest je dovoljna
Da zna kad je nešto loše
Nemogu, niti želim
Van iz svoje kože

Oprosti ako vrijeđam,
Ne treba mi tvoj Bog
Ja sam bio i bit ću
Infidel,
Crna mrlja srca tvog!


- 00:50 - Komentiraj (13) - Spremi na papir - Link ovog posta - ON comment OFF

<< Arhiva >>