Easy Fast Food

29.11.2004., ponedjeljak

"Kino"

Ciao,evo mene opet.Zivot u dosadi,lagala bi da kazem da je drugacije.Gdje god se okrenem,nista,sve neka tapija.
Evo danas sam otisla u kino,posto je ponedjeljkom obiteljski dan pa je karta jeftinija.Kod nas u Puli kino je ziva koma,sretni smo da izadjemo zivi.Strop totalno visi,pa ako se ikad nadjete u mom gradu kupite kartu na balkonu,s tim da sjednete u zadnje redove.Pri izlasku iz kina obavezno gledajte ponovo u strop da vas nebi koji viseci komad opalio po glavi.
Bas me interesira kakvi su izlasci u ostalim manjim gradovima Hrvatske?
Preko tjedna vidis ljude kako samo negdje zure,a kad dodje vikend preostane ti da izadjes u kafic/e i napijes,koja furka.Ma ne mogu ni to vise.
A onda dolazi nedjelja,ko da je atomska bomba pala,nema zive duse.Sve je zatvoreno u centru,nema nikakvih sadrzaja.Ono "Pale sam na svijetu!".
Stalno se pitam da li je moguce da nas grad nista ne poduzima po pitanju toga,kako da se ljudi zabave? Nasim ljudima treba vise zabave,gdje god sam isla po svijetu,ljudi su sretni kad je vikend,izlaze vani bez obzira na godine,uzivaju u zivotu za male pare.
Ocito je kod nas pravilo, do 25 udaj se,radjaj djecu i budi star,stani,nema vise zivota.
Voljela bi kad bi mogla kao pojedinac pokrenuti na bolje,prevelika utopija.Ljudi su se previse zacahurili,misleci samo na jednu stvar,a to je kako prezivjeti.A to je vec sad problem veceg dijela nase lijepe.Trebalo bi probuditi ljude,ljepotu u njihovim dusama,vidjeti vesela lica.Ipak je covjek drustveno bice.


- 22:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

24.11.2004., srijeda

Početnička sreća

Za sve postoji prvi put.Eto čitajući novine naletim na članak o blogovima,pa kako svi vise ili manje žudimo za 15 minuta slave,zašto ne,ajde da pokušam.U narodu se se kaže sramota je ne probati.
Eto tako odem i kreiram svoj vlastiti blog,sad samo da smislim o čemu da pisem.
Ime potječe od ljudske gluposti,koju sam vlastitim očima vidjela ovog ljeta na Pelješcu,točnije u mjestu Viganj.Na sam ulaz u kamp nalazi se "Esay fast food",zamislite koji paradoks,sve nalikuje na fast,a u biti bitna razlika je sam naziv easy iliti polagan,i doslovno je tako dok gladno čekas.
Razmisljajući tako je i u samom zivotu,sve polagano dodje,ali prebrzo svrši,a hrana je jedina koja je konstanta našega zivota.
Ne znam da li sam uspjela za prvi put prenjeti svoje misli,ali bit ce bolje drugi put.

- 22:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Svaštara

Vidio sam čovjeka bez osmjeha
pa sam mu poklonio jedan.


Neki ljudi šeću po kiši,
drugi se samo smoče.


Nikad se nemoj sramiti zbog toga što si pokušao,
a nisi uspio,
jer onaj koji nikad nije pogriješio taj nikad nije pokušao.

Živi svoje snove - svaki dan.