utorak, 31.10.2006.

Vratila sam se!!!

Vratila sam se iz New Yorka u petak ali nisam stigla doci na blog zato jer sam propustila malo gradiva pa sam morala prepisivati i imam jos jako puno posla. Tamo je bilo ludo, vidjela sam bratice koje nisam dugo vidjela i nadam se da ce sljedece ljeto oni malo doci ovdje u posjet. Vidila sam puno i od New Yorka, pocevsi od Kipa Slobode jer iako sam i prije bila tamo nisam nikada otisla do njega zato jer sam bila mala pa me nije ni zanimalo bas. Pa ako vas zanima kako izgleda, super je. Ceka se na luki da dode brod pokupiti putnike i nakon velikih mjera opreza otidemo do malog otokica na kojem se nalazi kip. Sto se vise udaljavamo prizor grada je predivan, bio je to neopisiv osjecaj za mene zato jer sam uvijek zivila u malom gradu a u tom ogromnom gradu osjecala sam se tako sicusnomyes. Bila sam i na mjestu na kojem su prije nekoliko godina stajale Twin Towers iliti The World Trade Center.zaliven Bilo je tuzno za vidjeti. Uokolo su bile slike ranjenih i mrtvih i prizori tog nesretnog 11. rujna. Sada je tamo samo jedan veliki neiskoristeni prostor ali ubrzo ce poceti graditi druge zgrade koje ce zamijeniti one prosle. Bila sam puno i u shoppingu, nakupovala sam se svacega, lolsmijeh. Vidjela sam puno toga, niti mi se neda sada nabrojati sve to... Ipak jedina sitnica koju mogu izdvojiti je bilo to sto je tamo preveliki promet, mozes doslovno ostati na cesti dobrih 5-6 sati. Cijelo mi se tijelo ukocilo dok sam bila dosla doma. Stavit cu vam par slika koje sam slikala s mobitelom jer ne zelim stavljati svoje slike. Nema ih bas puno ali nemam drugih samo prave fotografije a to jos nisam stigla staviti na komp.
Htijela sam vam se isto i zahvaliti na komentarima, imam ih jako puno. Nadam se da me necete iznevjeriti i da cete i sada i dalje pisati. Ispricavam se i onima kojima nisam stigla odgovoriti ali zaista nisam imala vremena. Necu jos brzo objaviti novi post zato sto stvarno nemam vremena sada ali cim stignem. Unijet cu i neke promjene na blogu zato jer mi je vec dosadio ovaj izgled. Bie! Kissess cerekkiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

| 18:39 | Say out loud! (110) | Print if u want! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.