petak, 11.08.2006.

Pozdrav blogerima...

Znam da dugo nisam napisala post ali znate kako to ide, vremena je premalo pogotovo po ljeti. Ali svaki dan sam obilazila blog, čitala komentare i pokušavala odgovoriti na svačiji komentar. Možda malo i lažem kad kažem da nisam imala vremena(a možda i ne,lol) jer zapravo mi se nije dalo pisati post, nisam imala inspiracije.
Sada je napokonsmijeh došao i na mene red da otiđem negdje, lol!thumbup Jedva čekam! Mislim, falit će mi blog i svi dragi blogeri ali ipak, to me uvijek čeka kad se vratim!yes Ipak neću otići u Prag kao što sam mislilano ali nema veze jer ću otići negdje drudje, glavno da se maknem iz ovog grada makar za neko vrijeme. Naime idem u SAD! Da, znam da ste neki šokirani, pogotovo Orange boy za kojeg znam da mu je san otići tamoyes. Ali moram vam reći da sam već nekoliko puta bila tamo iako tu informaciju skoro nitko nije znao od blogera. Tamo mi živi mamina rodbina,(skoro cijela) pa smo par puta bili u posjetu. Nisam namjeravala ove godine otići na taj put ali pošto je život nepredvidiv ipak hoću i to u ponedjeljak. Idem samo sa mamom, ma biti će nam super, jedva čekam da idem u shopping, cure tamo su vam trgovine kao neki naši gradovi! Malo mi je glupo sada ići jer je malo kasno i škola počinje u 9. mjesecu ali pošto imamo radove u šk krećemo kasnije s nastavom pa mogu ostati dužepartysmijeh! Ne znam da li ću tamo imati vremena za pisati postove ali ostavljajte komentare i budite sigurni da ću naći vremena za odgovaranje na njihyes. Ajme, jedva čekam! Nekako se sve desilo prebrzo i uopće ne mogu pojmiti da idem ovaj ponedjeljak. PA TO JE ZA 3 DANA!!!eek Kad se budem vratila stavit ću vam hrpu slika! Napravila sam si i e-mail adresu da se mogu dopisivati sa mojom obitelji i prijateljima pošto su mobiteli FUL skupi na takvoj udaljenosti! Šta da vam još kažem... Falit ćete mi..ups to sam već rekla, lol! VOLIM VAS SVE, NAJBOLJI STE!! Nadam se da će mi kad se vratim pisati isti tj.da me nećete zaboraviti! Zaželite mi sretan put, ja se bojim malo letova!! Pogotovo nakon svih sinoćnjih vijesti o planiranju otmice 20 aviona! Pa imate vremena još do ponedjeljka da mi ostavite komentare, mislim možete i poslije ali ne znam kad ću ih pročitati! PEACEthumbup SEE YA!

| 19:01 | Say out loud! (405) | Print if u want! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.