četvrtak, 27.07.2006.

Vijest........

Pa evo da napišem novi post i ja!!! Moram vas obavijestiti da je ovo možda predzadnji post, naime idem na ljetovanje!!! Ali ne na plažu jer ja živim na moru već negdje drugdje. Ja mislim da budem otišla u Prag posjetiti familiju i malo se zabaviti i maknuti s ovog je..... lol oprostite na izrazu, grada koji mi je već stvarno dosadio!yes A možda iz Praga krenem na još jednu destinaciju ali ne želim vam još ništa govoriti dok ne bude činjenica. Tako da čim se vratim biti će jako puno slika, i puno uspomena..... koje ću ja normalno vama odmah propovijedati. Jeste li ikad bili u Pragu? PREDIVNO JE, jednostavno volim taj grad.cerek To je jedini veliki, milijunski grad u kojem bi stvarno mogla živjeti. Dobro još nešto o tome u sljedećem postu. A sada, hm...šta da još kažem... A da, neki sam dan isprobala recept koji mi je dao bratić i napravila sam ni manje ni više nego TIRAMISU!njami Inače obožavam taj kolač a sada sam ga sama napravila doma, ispao je super i tako je lako to raditi da ga može svaka budala napraviti.rofl Sada svaki put kad nemam šta raditi samo ću žderati tiramisu, hehe. Malo ću se udebljati, a?smijeh
Još samo da kažem da nema više nikakve zabuneyes, ako npr. u komentarima ostavim pozzzz i kisssssss, znajte da mi je to kao dobar dan ili ciao ili kako se već pozdravljate. A ako u komentarima ostavim lol ili hehe to stvarno ne znači da vas ismijavam ili zbijam šale na vaš račun. Kad ostavljam komentare sigurno ih neću ostavljati ako me taj bloger živcira ili ako mi se ne sviđa. Znači ako vam već ostavljam komentare znači da ste mi OK i da ste mi na neki način prijatelji iako vas nisam nikad vidjela uživo. Ako ćete razumijeti ovo što sam napisala onda super a ako ne opet super. Pozdravljam vas svih i šaljem pusu!wavekiss

| 14:34 | Say out loud! (120) | Print if u want! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.