srijeda, 19.07.2006.

Blogovi i blogeri......

Evo danas sam odlučila objaviti post jer.....ne znam ni sama, tako mi je došlo!:-) Nego htjela sam reći onim blogerima koji su morali mijenjati adresu jer su im blogovi hacked da se ne živciraju i da ćete iako ste promijenili adresu i dalje biti čitani sa moje strane.cerek Naime samo u 2 dana, upali su u blog trima mojim blogericama, zločestaseka, Dori & InDi te Vendetti. Naime one su već napravile druge blogove sa novom adresom i novom lozinkom i šifrom, i nadam se da im sada više nitko neće tako nešto opet napraviti.burninmadmad Samo mi se još Vendetta nije javila da mi kaže novu adresu, možda se još nije odlučila da napravi dr. blog, nadam se da hoće i da će mi se javiti pa da je mogu i dalje posjećivati. A vama kojima se to nije dogodilo, budite na oprezu, zaštitite komp antidailerima, antivirusima i pazite da ne date nikome vaše osobne podatke jer uvijek ima takvih kojima je mučenje drugih zabava.bang Samo da vam još kažem da sam jučer naletjela na jedan doista dobar blog, kojeg je tek počeo pisati jedan dečko pa ako imate vremena i ako vam se da posjetite ga i ostavite komentare jer mu stvarno trebaju dok je još na početkuyes. Adresu bloga možete vidjeti na linkovima, a ime je Cosa Nostra i Vendetta! Pa to bi bilo to od mene, moram vas pohvaliti jer doista dobivam puno komentara i nadam se da će vam moji postovi i dalje biti zanimljivi kao prošli. P.S. LOVE YA ALL!!!!cerekwavewave

| 16:09 | Say out loud! (128) | Print if u want! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.