nedjelja, 09.07.2006.

Portugal je izgubio........ :(

Evo kao što znate, sinoć je bila predzadnja utakmica.....šmrc....šmrc...... Samim time sam bila već tužna, ali kad je utakmica onako završila bila sam i bijesna a ne samo tužna!!!burninmadmad Ja sam normalno navijala za Portugal!!! I šta se desilo, izgubili su od Njemačke 3:1. Mislim, znala sam da je Njemačka jača, ipak je ona ta koja je Argentinu poslala doma. Ali da prime 3 gola u tako kratkom vremenu, tome se nisam nadala. Još veća sramota:zabili su si autogol!!! Da, onaj glupi Petit, kao šutnuo loptu da je izbaci s terena i ubacio ravno u njihov gol!!! A možda se situacija ne bi tako razvijala da je napočetku igrao kapetan portugalske momčadi-Figo! Ne, on se izvlačio pod time da je umoran, ozlijeđen, da nije u formi i ne znam šta sve ne... U kakvoj god situaciji bio, to uopće nije bilo timski od njega da ne igra na tako važnoj utakmici i da svoje igrače ostavi na cjedilu. Njegova zamjena je bio Pauleta, koji se dosta trudio ali nije postigao ništa vrijedno pamćenja. A Figo nakon što je ušao u šezdesetoj i nekoj minuti(ja mislim, više se ne sjećam) odmah je donio sreću i zabili su gol. Ali bilo je prekasno, da nije Petit bio zabio onaj gol sebi možda bi bilo nade ali.....ovako je sve propalo u vodu.....
Evo ovo je bio osvrt sinoćnje utakmice Portugal:Njemačka. Znam da nisam napisala nikakav post o nogometu odakad je počelo Nogometno Prvenstvo ali to ne znači da nisam pratila utakmice, već sasvim suprotno. Žao mi je što je danas zadnji dan, sad će biti nekako čudno bez utakmica, već sam se bila navikla. Normalno dok smo bili mi tamo, Hrvatska mi je bila favorit, pa mi je bio Portugal a večeras je:Francuska-jedva čekam.party Za one koji ne znaju, pošto je danas zatvaranje nastupa na stadionu, ni više ni manje nego Shakira!thumbup Pa gledajte i uživajte večeras. Puno hvala na komentarima, kojih stvarno dobivam puno. Pusa, sve vas pozravljam. Sljedeći post stiže sutra kao rezime današnje utakmice. Za one, kojima je već dosta nogometa poručujem da se ne živciraju jer još danas i svemu je kraj.wavemah

| 14:25 | Say out loud! (36) | Print if u want! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.