srijeda, 05.07.2006.

HAPPY BIRTHDAY!!!

Pa evo, nemojte misliti da čestitam nekom posebnom rođendan, ne. Stvar je u tome da sam se 05. 07. 1989. godine rodila! Da, danas je moj rođendan i kao što možete zaključiti ja sam RAČICA!!!(u horoskopu mislim)
Pošto je danas srijeda imam samo mali obiteljski skup doma, torta, darovi, čestitke i te spike.... A u petak stiže pravi provod, okupit ću sve frendice ili ću se s njima naći negdje i idemo se zezati, družiti, pecati talijane...hehehe....uglavno kao i uvijek kad se izađe vani. Šta da vam još kažem, danas mi je cijeli dan zvonio mobitel a poruke stizale kao lude. Moja frendica mi je obećala da će mi za rođendan poslati 17 poruka pošto sam toliko godina i napunila!!! Da, možete misliti kako je to kad vam svake minute zvoni mobitel i tako 17 puta, a da ne nabrajam i one ostale. LUDNICA!!! Bila sam i s mamom u shopping i kupila mi je najnoviji parfem od J.Lo. Ja sam prvo išla s namjerom da kupim najnoviji parfem od Naomi Campbell- Cat De Luxe ali kad sam probala miris na testeru nije mi se svidio. Išla sam po redu i isprobavala najnovije mirise, probala sam i od Britney-Fantasy jer sam čula da je navodno dobar ali taj mi se još manje svidio, bio je preslatkast. Probala sam i od Chanela i ostale ali mi se ipak najviše svidio od J.Lo-Live kojeg zovu i voćni koktel jer je miris tako osvježavajuć i podsjeća na voćne mirise. Ma zakon je, baš za sada kad je pretoplo i kad ne mogu stavljati neki teški miris. Možda kad malo zahladni kupim i od Naomi. Izabrala sam si i korektor od Rimela ali tekući ovaj put jer imam suhu kožu pa da je ne isuši još dodatno. Pa evo, morala sam se malo pohvaliti i reći vam šta sam od obitelji dobila za ročkas. A da, još jedna mala sitnica, mama je upravo otišla i po slavljeničku tortu, hehe...kakav je to rođendan bez omiljene voćne torte i slastica.
Ne znam šta da vam još ispričam, ja mislim da bi to bilo to. Još samo da vam se zahvalim na svim silnim komentarima koje ste ostavljali iako nisam ODAVNO napisala novi post. Samo tako nastavite, pošto mi je danas rođendan želim ih još više, hehe. VOLIM VAS SVE, KI$$$$$$!!!

| 16:37 | Say out loud! (81) | Print if u want! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.