subota, 17.06.2006.

Kad te uhvati tuga......

Najgore je kad padnem u depresiji a stvarno ne znam zašto. Ovih dana sam stalno na rubu plača, stalno sam tužna, ništa mi se neda, sve mi polako već postaje monotono, na svaku sitnicu planem, jednostavno kao da mi život nema smisla.... Ne mogu to ili ne želim nikome od mojih bližnjih priznati jer odmah znam šta će reći i kako će reagirati. Odmah bi rekli ma nije ti to ništa, svako pada u depri svako toliko, i onda bi odmah skrenuli s teme ili bi me pokušali razveseliti.... Ne znam, drago mi je što sam napravila blog jer mogu napisati sve što me tišti, što me raduje..... Mislim da je lakše otvoriti se nekome nepoznatome, tj. strancu nego prijateljima ili obitelji...jer možda se bojiš da te neće shvatiti ili da će te kritizirati ili da će se pročuti.....
Možda sam u depri jer mi je doktor ove godine zabranio izlazak na suncu, pogotovo ovo ljetno sada! Svake godine sam željno čekala ljeto: plaža, more, sunčanje su mi bili sve po ljeti a sada kad znam da je cijelo društvo tamo a ja moram čamiti doma ne mogu a da ne padnem u bed. Mislim da mogu navečer vani s društvom ali to opet nije to. Šta petkom i subotom se izlazi a šta ću ostale dane!!!!!!!!!!! Ja ću poluditi, nikad nisam mislila da ću ovo reći ali jedva čekam da prođe ovo LJETO!
A opet možda i nije to, nadam se da će me ubrzo proći jer mrzim biti tužna i živčana. Nego moram reći da ne ostavljate puno komentara, zahvaljujem se onima koji su mi pisali, naljutim se kad vidim u jednom postu skoro 50 komentara a u drugom jedva 20. Šta su teme možda u pitanju, su vam dosadne možda? Nadam se da ćwe te dolaziti od sada pa na dalje više i da će vam moj blog biti zanimljiviji. Mislim, ne bi htjela da dođete samo radi reda već samo ako stvarno imate šta za čitati. Poooooooooooozzzzzzzzz, volim vas sve!!!!!!!!! PEACE

| 18:26 | Say out loud! (87) | Print if u want! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.