ponedjeljak, 05.06.2006.

Život joj se ugasio zbog sekunde nepažnje....

Pa evo pišem vam o nečemu što sam čula neki dan i ostala sam zgrožena. Naime, čula sam da je tu blizu naše ulice jedan dvadesetinešto godišnjak pregazio jednu turistkinju iz Austrije i žena je umrla odmah na licu mjesta.zaliven Kad mi je susjeda rekla o kome se radi još sam se više šokirala, mislim ja tog dečka poznajem!!!!!!!no Oduvijek se vidilo da ne može kontrolirati svoju narav i bio je dosta brz vozač ali to da će jednog dana pregaziti osobu na mrtvo...osjećala sam se kao u nekom trileru. Ne znam kako su se točno stvari odvijale, zato ga ne mogu suditi a ni nju ali turisti stvarno ne paze kad dođu kod nas. Misle si ovo je "selo" za razliku od gradova gdje su odrasli pa ne shvaćaju da i ovdje postoje brzi vozači i da se i ovdje moraju čuvati. Govorim iz osobnog iskustva, ne zato što vozim nego znam kolko puta kad bi sa mamom sjela u autu u sezoni. Oni se jednostavno neće pomaknuti ni da im probušiš bubnjiće trubeći ni ako vide da ih dijele cm od auta.lud Jučer sam prolazila onuda i vidjela upaljene svijeće na cesti i odmah skužila da je to mjesto nesreće. Još ne znam šta se desilo s tim dečkom ali moji roditelji kažu da je on sigurno u zatvoru i da će tamo i ostati do suđenja. Mislim iako ga puste na slobodi, ne znam kako će moći cijeli život živjeti s tim da je nekog ubio, makar bilo to slučajno. Ja ne bi mogla, savjest bi me izludila i ne bi me pustila da živim u miru nikada više. Iskreno, velika je odgovornost voziti auto jer možeš slučajno i u jednoj sekundi osobi oduzeti život iako to bilo nenamjerno ali možeš ga i sebi oduzeti. Nažalost danas sve više mladih voze ili u pijanom stanju ili prebrzo pa su ovakve nesreće neizbježne. Jer možda da je on išao sporije, možda bi uspio na vrijeme zakočiti, možda....no AJDE TI SAD PRELAZI CESTU- kao što je rekla jedna žena kad je čula za tragediju!wavemah

Cursors

| 11:54 | Say out loud! (49) | Print if u want! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.