01.02.2007.

E ljudi moji... Vjerovatno neidete na ovaj blog kad nepisen vise a jebiga. mater mi je uzela sve kabela od kompa pa nisan u mogucnosti pisat posteve . mislin da su van takodjer dopizdili spotovi koje stavljan na blog i takve stvari al strpite se jos desetak dana dok mi moja "draga " majka ne vrati kabele a onda cu se potrudit da pisen sto bolje postove... iman masu ideja al triban samo sacekat kabele... sad bi s cepinog kompa najrađe napisa neki good post al nean vrimena pa zato pozdrav.
Pozdravljam cili svoj 1.c, sve svoje prije i prijatelje i jos puno njih..
P.S. Mala moja pusti ti njih sta oni govore....mah

- 19:20 - Komentari (31) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.