02.12.2006.

Doci cu ti u snovima kad noc proguta dan ...

Odlucia san napisat novi post iako neznam tocno o cemu bi pisa. U skoli mi je kao uvijek, odlicno. Priznajem pocea san ucit al opet nije dovoljno. Moran se malo vise potrudit da u ovih 15 dana koliko je ostalo do praznika ispravin neke predmete. Ovih dana sam vidia da smo se bas ko razred dobro sprijateljili, bar vecina. Stalno se zajebajemo pa zato mi vrijeme u skoli brzo proleti. U srijedu mi je lektira tj. "Zlatarevo zlato". Pocea san citat i dosa san do dvadesete stranice al bas nekuzim jer je knjiga malo "teska". Ovih dana mi je nestala bol u ruci koju san nabia tako da san opet pocea trenirat. Bia san jucer na treningu u hotelu "Biokovka" i bilo je solidno al posli treninga nisan igra ragbi radi sigurnosti tj. rukeheadbang.

partySveti Petarparty

Ovako... Sveti Petar je ajmo rec "maleni poluotok" koji se nalazi u Makarskoj. Uz more su vecinom stijenje a cijeli "Petar" je velikim dijelom pokriven gustom sumom. Uz obalu se proteze lijepo izgrađena cesta. Na "svetom" se nalazi i svjetionik. Mladi sa makarske rivijere u nedostatku "zanimacije" subotom navecer za izlaske najcesce biraju "Sveti Petar" gdje provode vecinu veceri slaveci razne rodjendane il samo izadu da se zabave. Zadnjih godina cesto se u novinama vuku teme poput "Opijanja maldih na sv. Petru" itd. Vecina roditelja su zabranila su izlaske svojoj djeci tamo i neznajuci sta se tamo dogadja. Novine su to bile prikazale kao da svak ko ode tamo se napije ili cak nesto vise i svi stariji su odma povjerovali u to. Istina tamo se nadje poneki narkoman il pijandura al netreba od muhe pravit slona. I ja sam cesto odem s drustvom an sveti al to ispadne totalno drukcije. Mozda u cijeloj veceri provedenoj na svetom vidim maksimalno 5 osoba pijano. Sveti Petar za vecinu mladih je misto na kojem se idu zabavit s ekipom, slavit rodjendane, zabavit se i slicno(ponekad malo alkohola tj. piva a ponekad nista)... Sad su to upropastili jer sad svaku subotu su puste policijske racije po makarskoj a najvise po svetom. Al me jos vise nervira zakon. Pa zar dijeca ispod 16 nisu dovoljno odrasla da bi mogla stat dulje od 23 sata. To je stvarno glupo... mah

Nadoknada: Napisa bi u ovaj dio nesto o suboti navecer al nesmin jer bi se jedna osoba naljutila sta je spominjen i to sa razlogon (osoba nezna da znan razlog).....


- 10:21 - Komentari (38) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.