16.11.2006.

Nije bitno...

Odlucia san napisat post o zadnjih 5-6 dana. U subotu san izasa vanka i bilo mi je prosjecno. Bili smo ja, Jakov, Gigo, blizanci i jos par njih. Bili smo malo na svetom, u "Nautilusa" i po "listunu". Oko jedan smo se zaputili doma jer je bilo dosadno. Najbolje je bilo kad je Anju tia pipat neki stariji lik ocigledno pijan no mi smo je zastitilicool i kad sam zajebava Martinu (niger). Sljedeci dan sam se probudia popodne i otisa san gledat "Podgorsku ligu malog baluna"thumbup di je lokalna zvijezda tj. Ivan Boric postigao dva gola za pobjedu "Geta" 4:3 protiv "Gonca sela". U skoli mi je ovaj tjedan bia ko inace, odlican. Nisam nista ucia (kad sam glup) i cilo smo se vrime zajebavali u skoli. U utorak sam razbija bravu pa se nije moglo uci u razred a "inteligentna" nastavnica je pokusala otvorit vrata noktom sto joj nekim cudom nije uspilorofl. Onda je iz susjednog 2.ccerek dosa ni manje ni vise nego Slavko i odma rijesia situaciju. Posli je dosa vrijedni kucni majstor Jokica i brzo popravia vrata. U utorak sam takodjer vidia novo izdanje kronike sa dosta komentara i dijelova postova sa mog bloga cool. Priznajem napisali su odlican clanak o blogovima i svaka im cast. Evo sad da zavrsim tu temu. Ta nove vrste nasilja priko interneta postoje i uvijek ce bit prisutne. Pa zar postoji neko po kojem se nije "sralo" priko interneta. Al savjetujem tim amo rec "zrtvama" da se ne obaziru na takve stvari jer taj koji ih vrijedja to cini jer je najvjerovatnije ljubomoran il samo tako zeli stec neku vrstu paznje jer je na "normalne" i obicne nacine ne moze steci. U srijedu sam bia na razgovoru sa psihologicom di smo "ugodno" pricali samo nekih po ure al meni je tih po ure proslo uzasno dugo.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Cuja san ovih dana da nece sljedeci tjedan u srijedu i jos jedan dan bit skole jer su ucitelji najavili nekakav glupi strajk. Al stvarno neznam koji se ku*** oni bune. Imaju najbolji posal, najkrace radno vrijeme i najvise praznika od sviju i jos se nesto bune. A usput ima ih masu koji neposteno ocijenuju ucenike, imaju prevelike kriterije i zagorcavaju zivot pojedinim neduznim ucenicima tako sto ih "obaraju" na godinu bez razloga. Takodjer sam se zacudia kad sam "skuzia" koliki je broj onih ucitelja koji djele jedinice bez razloga ucenicima. I tako cesto "upropaste" zivot ucenicima i onda se cude zasto ih ucenici koji nemaju drugog izlaza fizicki napadaju. Ma nesto se triba brzo prominit il ce sve propast i ucenici (zrtve) i ucitelji (vecina krivci) i otic u ku*** sa ovom drzavom u kojoj je vidljivo situcaija iz dana u dan sve gora i gora. Sve su bogatstvo prodali pogotovo sve tvornice i poduzeca a sad su na red dosla prirodna bogatstva koja su se pocela nevjerovatno brzo prodavat.... sramota stvarno .... Ovih sam dana neizmjerno sretan zbog "nekih" novonastalih dogadjaja i cili sam hepicerekpartysmokin.... Pozdrav

Image Hosted by ImageShack.us Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 23:18 - Komentari (17) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.