01.11.2006.

Podgora

Evo da napisem post o najlipsem mistu - Podgori. Podgora se smjestila oko desetak kilometara od Makarske. U njoj zivi malo manje od dvi tisuce stanovnika. Sad cu napisat par recenica o meni par vaznijih mjesta u podgori. Na prvom mjestu meni je skola za ucenike do osmog razreda. Ta skola je stara oko 40 godina al se njeno osoblje stvarno trudi u njenom odrzavanju ko i ucitelji u nasem obrazovanju. Svake godine organiziraju branje maslina i od novca zaradenog branjem ucitelji nam organiziraj razne izlete. Meni ta skola predstavlja veliku sentimentalnu vrijednost jer sam u njoj proveo 8 odlicnih godina. Priznajem da sam po ponasanju bia među najgorim ucenicima al bi mi to uvijek bilo nekim cudom oprosteno jer su ucitelji ulagali puno rada i truda u nastojanju u nasem sto boljem odrastanju. U toj skoli sam također steka odlicne prijatelje poput Jakova, Eliota, Gige, Marije i Vesne. Od drugih vaznijih mjesta tu je "Kamp Sutikla". Tamo se uvik ide igrat na balun i zabava je garantirana. Tu se također subotom i nedeljom odigrava "Podgorska liga malog baluna" koja je najaca malonogometna liga na ovim podrucijima. U podgori na svakom mistu ima raznih kafica i lokala. Meni najbolji su "Banana", "Prstac" i "Vela". Za vrijeme sportskih događaja najbolja je atmosfera u Dania (vela) jer se tamo stvarno vatreno navija za Hrvatsku il Hajduka i bakljada je cesta takoder. U Bananu idem ujutro popit kavu poslije burnih veceri il odemo popodne nas 5-6 na pice. U Prstac idemo navecer. Tamo se pije alkohol i smokin....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Image Hosted by ImageShack.us Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Image Hosted by ImageShack.us

Moram priznat da zimi Podgora i nije nesto. Nema puno ljudi i izlazis vecinom sa svojim prijateljim. Meni je sad malo u kurcu kad su mi dva odlicna prijatelja otisla u "Kamenoklesarsku" skolu na bracu pa ih vidam samo vikendom i prazncima al se uvik nade neka zanimacija i bude puno lakse. Ljeti je potuno druga prica. Cilo lito je Podgora puna ljudi i to vecinom turista. Ljeti se takoder "naslo" jedno drustvo di nas ima oko tridesetak vrsnjaka koji se dobro poznajem pa se cilo lito stalno zajebajemo i bude jednostavno odlicno. Ljeti je također odlicno jer se u Podgori odrzavaju vaterpolo utakmice druge lige i u Podori "VK Galeb" igra sve domace utakmice i na svakoj tekmi bude bakljade i alkoholaparty. Najvazniji dogadaj je sv. Vicenco. Cili dan se ljudi međusobno prskaju raznim kanatama punim vode ili pistoljim na vodu. Najkomicnije je kad poliju nekog turista kantom vode a on nekuzi nista... Cili dan se pije i pusi i oko sedam sati navecer se ide u veoznju brodovima i bakljadom na svakom od njih. Navecer je obavezno neki dobar koncert a ovog lita je bia jednostavno fantastican... Nastuplila je grupa "Miss"rofl a posli njih odlicna metal-grupa "Terapija". Posli je dosa "Gego i picigin band" i jednostavno najbolji "Marijan Ban" koji su svirali do tri ujutro. Posli je bia tehno party al mi smo otisli i krali neke sokove party.... To je bilo sve o Podgori.... mah

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Image Hosted by ImageShack.us Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 16:28 - Komentari (21) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.