Zašto ne pišem...

Pitam se ja, a pitaju me i dragi ljudi koji su primjetili da nema nikakvih noviteta na ovom džidžeraju....
Nemam odgovora....možda samo par stvari do kojih sam došla kada sam se preispitivala i analizirala razloge svoje pisačke apstinencije...a to su:
* Nekako ispada da sam sve ono što je nekakva srž i poanta mane već rekla, odnosno napisala...neke moje ključne važne stvari, neki moji ključni stavovi su već rečeni...već sam se izrazila i izbacila to iz sebe...
* Ono što se svakodnevno dešava, sitne dnevne dogodovštine, sitni mali trenuci nekako mi nisu razlog za pisanje...proživljavam ih tiho i relativno mirno i nemam potrebu ih iznositi, a u isto vrijeme one malo ružnije stvari, neke sitne nepravde...loši dani, monotonija radnog dana i svakodnevne male problematike jednostavno ne želim iznositi, ne želim preklapati po njima barem ovdje...ionako sam zaključila da se od ponavljanog i uzastopnog preklapanja po istim stvarima one ne riješavaju, samo se uznemiravam svaki put ponovno kad o njima govorim ili mislim i to ničemu ne vodi...barem ne želim onda još i pisati o njima...
* Ništa se spektakularno ne dešava...život ide svojim utabanim stazama, a sve ono što je možda i zanimljivo, u isto vrijeme je i intimno i nije javno...pa prema tome nije za ove stranice...moram naći teme ili način kako pretočiti ono što je u meni, na način koji je primjeren....u kojem se netko može pronaći i možda poistovjetiti...
* Moram shvatiti da je sve što se dešava u mom životu možda spomena vrijedno i da je možda zanimljivo nekome čitati ono što se meni dešava, pa makar to bilo i banalno, a isto tako moram shvatiti da je svakome nešto zanimljivo i posebno i da moj, po meni jednostvan život, nekoga nadahnjuje....možda bih trebala ipak napisati sve što se vrti po mojoj glavi...
* Za kraj...moram si dati još prostora i vremena(očito mi treba), osluškivati signale i porive...moram se dodatno povezati sa samom sobom kako bih se povezala sa svijetom oko sebe....

Pa u to ime....prateći ovih pet točaka....možda se ubrzo sretnemo na ovim stranicama u nekom novom smjeru, u nekom novom ruhu, sa nekim novim idejama i mislima....ipak u meni čuči mali mali pisac, ponekad zbunjen i okrenut nekim drugim stvarima, ponekad zaokupljen nekim drugim izazovima...ali ipak tinja u meni...nadam se da ću ga pogurati ponovno u svijet...kad-tad...










08.10.2012. u 12:38 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2012  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Srpanj 2012 (1)
Lipanj 2012 (2)
Svibanj 2012 (2)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (4)
Veljača 2012 (5)
Siječanj 2012 (6)
Prosinac 2011 (4)
Studeni 2011 (4)
Listopad 2011 (5)
Rujan 2011 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog o svemu i svačemu... o životu jedne udane, zaposlene žene u njenim tridesetima....o njenim razmišljanjima o svijetu, okolini u kojoj živi.... ljudima i događajima koji oblikuju život... o mislima i snovima koji su možda samo njeni, a možda i neki drugi misle slično....
Ovo je skup dojmova i razmišljanja....ljubavi....sreće....tuge.... i zadovoljstva života.....džidžeraj....



Hit Counter
Hit Counter target=_blank>counter

Linkovi

Brane Airbrush Blog