Ponovno ja...

Ah...ljeto....zbilja ima nešto u tom vremenu za sebe i svoje najmilije koje se zove - godišnji odmor!!!
Naravno, više bih ga nazvala periodični, povremeni, nužni ili jednostavnono samo odmor.
Godišnji je riječ koja bi označavala puno duži period od dva moja tjedna, godišnji odmor (da bi bio ono što je nekad bio i ono što bi trebao biti) je barem mjesec dana, znači jedan mjesec u godini koji ne radite, koji je dio vašeg života rezerviran samo za vas i koji mora biti barem toliki da ga osjetite, odživite kako želite, da bude prepoznatljiv i da se ističe u odnosu na ostalih jedanaest u kojima radite....to bi bio godišnji odmor...a ovo je odmor,samo odmor, doduše lijep i maksimalno ispunjen( opet nužno), ali kaže se: bolje išta nego ništa!
Ne znam što se točno dogodi u životu koji vodimo...radi se... živcira se... umara se... živi se jednostavno iz dana u dan...nema se vremena, volje...ima se problema, obaveza.....i čovjek jednostavno putem izgubi sebe....jednostavno je nužno u tih nekoliko dana vratiti sebe, spoznati tko smo, što smo, kamo idemo i zašto...
Naravno, ima onih koji nemaju tu privilegiju i uopće nemaju godišnjeg( ili barem ne preko ljeta) i samo se nadam da imaju neki drugi način kako da se odmore i kako da se povežu sami sa sobom... dok za nas druge sretnike koji imamo taj period za sebe, smatram da je ljeto i more neprocjenjiva terapija, pa makar trajala i kraće nego bi trebalo našem duhu i tijelu...
O, da...povezati se sam sa sobom, nešto je što se treba željeti i nastojati svaki dan...uvijek...ali nekako ipak sunce, plivanje, besposličarenje, uživanje u miru, moru,  hrani, snu ili nekoj aktivnosti za koju inače nemamo vremena...i slične stvari koje su na odmoru intezivne i svakodnevne..sve to i više od toga, ipak ima puno veći učinak i značenje od običnih dana punih "dosadnih" stvari u kojima ne pronalazimo takvo ispunjenje i sreću....
Zato tada dolazi vrijeme za to...za osjetiti sve negativnosti i otpustiti ih...za shvatiti put i način kojim idemo, za preispitati se, za zapitati se neke stvari...a sve sa osmjehom i mirom...jednostavno zato jer nismo raztrgani drugim stvarima..imamo potrebnu pažnji i volju...za sebe čuti, osjetiti i razumjeti...i nagraditi....maziti sebe i svoj duh.
Ljeto i veselje koje nam ono pruža savršena je baza za nadogradnju, baza koju osjetimo i sa veseljem se prisjetimo da ju uopće imamo...baza za nove odluke i nove želje...za sve ono što je naš svakodnevni život u budućnosti...
Ljeto i slobodno vrijeme kombinacija je toliko dragocijena i lijepa bi trebala biti svima dostupna, kako bi svi imali priliku ravnopravno nastaviti sa svojim životima zadovoljniji, sretniji, ispunjeniji...i svijet bi bio ljepši...
To je moje mišljenje, možda nekome nije do toga i ne misli tako...ali eto, mene ljeto ispunjava, asocira na pozitivu i daje mi snage za dalje, daje mi vjetar u leđa i volju koju možda ponekad gubim u neinspirativnoj stvarnosti, svakodnevici i ne vidim dobro oko sebe i u sebi ono što vidim tada...
Tada sam sretna, zahvalna, skoncentrirana, opuštena, mirna, stabilna, poželjna, željna, svoja....želim da ljeto traje, da barem još malo potraje sve ovo što sam vam htjela reći...a upravo zbog svega gore navedenog i nisam u zadnje vrijeme imala puno toga za podjeliti sa vama i nisam bila sva svoja....
Sada sam se vratila...sebi i vama( dragi moji koje jeste ili niste na drugom kraju ovih mojih razmišljanja...)...prvenstveno, naravno, sebi....to je bitno, nedostajala sam si...zato sam, eto, ovdje...ponovno ja...
i nadam se ostati u istom tonu i raspoloženju čim duže...jer,na kraju krajeva, ljeto još traje....




22.07.2012. u 20:25 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Srpanj 2012 (1)
Lipanj 2012 (2)
Svibanj 2012 (2)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (4)
Veljača 2012 (5)
Siječanj 2012 (6)
Prosinac 2011 (4)
Studeni 2011 (4)
Listopad 2011 (5)
Rujan 2011 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog o svemu i svačemu... o životu jedne udane, zaposlene žene u njenim tridesetima....o njenim razmišljanjima o svijetu, okolini u kojoj živi.... ljudima i događajima koji oblikuju život... o mislima i snovima koji su možda samo njeni, a možda i neki drugi misle slično....
Ovo je skup dojmova i razmišljanja....ljubavi....sreće....tuge.... i zadovoljstva života.....džidžeraj....



Hit Counter
Hit Counter target=_blank>counter

Linkovi

Brane Airbrush Blog