dzepna voli. rijetko kada.

četvrtak, 28.12.2006.



Tisuće malih bogova silaze noćas skriveni u kišnim kapima, na moje lice padaju

kao da se igraju života u koraku.

Smišljam pravu riječ za ono što se naziva hod zatvorenih očiju.

Dok među prste zapetljan zadnje cigarete dim čuva me od mene samoga,

a ja ruke predajem prvom što me dotakne

i udari poljupcem…

Neka mi vjetar s juga osmijeh vrati na lice, kao da me nikad nije bilo tu.


Urban

- 23:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 24.12.2006.

Volim kako dises dok
spavas
dok spavam na tebi.
Kako prenosis
snove
lakocom svojeg izdisaja.
Volim kako disemo
istim ritmom i mekocom:
lju-bav...lju-bav...
Kako nam se snovi
stapaju u jedno

- 01:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 07.12.2006.

Sve moje rijeci i osjecaji za tebe skoncentrirani su u samo jedno. Neprestano te zelim kraj sebe, neprestano mi nedostajes i ta divovska zelja za tobom nadjacava sve ideje i pokusaje usrecivanja i iznenađivanja te polagano... Sve je skoncentrirano u ovome i istresam ti to s nestrpljenjem, jedva docekavsi... VOLIM TE.

- 00:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #